Kløno Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinf...aspx?plid=20537 Er dette billigt og brukanes? Brukbar gave til en 16 år gammel bortskjemt "stesøster"? Endret 17. desember 2008 av Kløno Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) 900?!?!? Så billig at du kan kjøpe en til deg selv i samme slengen. Men til jent er kanskje en DS litt mer interresangt, men når hun er 16 har hun vel også vokst i fra de fleste jente-spill til DS. Søk litt rundt i Gamer's omtaler for PSP-spill så burd du finne på noe. Endret 17. desember 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Husk at dette er den første, "feite" versjonen. Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Husk at dette er den første, "feite" versjonen. Ser at dette ikkje er slim versjonen, men har det noe å si? Spesielt til denne prisen? Endret 17. desember 2008 av Kløno Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Husk at dette er den første, "feite" versjonen. Ser at dette ikkje er slim versjonen, men har det noe å si? Spesielt til denne prisen? Egentlig ikke, dessuten syns jeg den orginale PSP'en virker mer solid bygd. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Husk at dette er den første, "feite" versjonen. Ser at dette ikkje er slim versjonen, men har det noe å si? Spesielt til denne prisen? Ikke i utgangspunktet, men PSP slim er betydelig smalere. I tillegg får du også skype på den. Men dette er jo ting som ikke trenger å ha noe å si. Se denne videoen: http://www.metacafe.com/watch/964899/psp_slim_vs_psp_fat/ Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Men som en jente på 16 år har vel hun neppe peiling på hvordan man får Skype'n til å funke, om hun en gang vet hva det er for noe. Dessuten, den er jo rosa Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Men som en jente på 16 år har vel hun neppe peiling på hvordan man får Skype'n til å funke, om hun en gang vet hva det er for noe. Dessuten, den er jo rosa True Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 I Japan er DS mest populær blant jenter uansett alder, jeg var der i september og var overasket over antall jenter med gaming konsoller i hendene var 90% av jentene jeg så som hadde DS : ) overaskende mange voksne med PSP, noe som jeg likte veldig mye :> Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Blir sikkert en fin julegave det der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå