Gå til innhold

Ny mareritt-periode? (mange spill på én gang)

Anbefalte innlegg

Alle husker vel den fantastiske høsten og starten på vinteren vi har hatt... FarCry2, Fallout3, TombRaider, PrinceofPersia, LittleBigPlanet, WoW wotlk, RedAlert3, Mirror's Edge osv. Sikkert mange jeg har glemt. Fifa og Pes..

Har faktisk tatt meg bryet med å kjøpe 5 av de spillene. Men utrolig dårlig timing av spill-selskapene, siden de ødelegger endel for hverandre.

Men ser ut til at de gjør det samme igjen...

resident Evil5 - mars.

Killzone2 - feb/mars

silent hill - feb/mars..

Sikkert endel flere.

De burde planlegge og spre utover året, det hadde vært mye smartere for både salgstall og forbrukere,,, Nå har vi kjedet oss gjennom en vår og en sommer/høst, og plutselig slippes alt samtidig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Må heller ikke glemme Halo Wars og Fear 2 som begge også kommer i februar. Etter to døde spillmåneder synes jeg det bare er hyggelig at det kommer såpass interssante spill i det hele tatt. Og man må jo strengt tatt ikke kjøpe alle samme samtidig.

Lenke til kommentar

Blir kanskje feil å sutre over at det kommer så mange spill på en gang, men spill pleier å være billigst akkurat idet de kommer ut, og etter en lang tid når de kommer på platinum.

Derfor er det greit å kjøpe med en gang. Syns det føles bedre å "bare" betale 450-500kr pr spill, fremfor 599. Der går grensen, av prinsipp.

Så da ble det MirrorsEdge, Tombraider, littlebigplanet, princeofpersia, farcry2, red alert i relativt rask rekkefølge. I tillegg bestilte jeg LegoBatman fra Play for £18. Det var så billig at jeg bare måtte.

Er ca 1/3 på vei i Princeofpersia, men resten av spillene har jeg såvidt prøvd. Så jeg rekker nok ikke bli halvferdig før neste runde..

Lenke til kommentar

La oss rakke ned på folk som kjøper mye spill på et gamerforum? :p

Jeg kjøper selv veldig mange spill, flere enn jeg rekker å spille igjennom. Det kan ta flere måneder før får startet med noen av spillene jeg skaffet meg i høst, men jeg liker å kjøpe de når de kommer siden jeg er en spillsamler.

Har man råd til å kjøpe de fleste spill på release dag så ser jeg ikke noe galt med det.

Lenke til kommentar
De burde planlegge og spre utover året, det hadde vært mye smartere for både salgstall og forbrukere,,, Nå har vi kjedet oss gjennom en vår og en sommer/høst, og plutselig slippes alt samtidig

Kjedet oss? Jeg har holdt på med GTA IV i hele sommer.

Så er det vel ikke en hemmelighet at man kanskje selger mest spill før jul og i løpet av resten av den kalde årstiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...