KakeKake Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) har en i8510 (har også tidligere hatt S60 telefoner) en ting som altid har "iritert" meg er at det er tregt å sende en sms når en "må" inn i kontakter for å hente en motaker.. Er det ikke er raskere måte å legge til en kontakt når en skal sende sms (utover å huske telefonnummret).. Endret 18. desember 2008 av KakeKake Lenke til kommentar
KakeKake Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 ingen? Lenke til kommentar
KHE Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Du kan jo velge ny melding->valg->sett inn kontakt eller hva den no heter. Jeg liken no best å gå via telefonboken, hvis jeg ikke skal sende til flere da.... Men ja, det tar ett sekund å åpne kontaktlisten. Lenke til kommentar
KakeKake Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 ny melding->valg->sett inn kontakt er akurat den måten jeg gjør det på som jeg mener er for treg.. for så må man "søke" seg frem til den riktige kontakten... (= tar tid) Lenke til kommentar
KHE Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 ny melding->valg->sett inn kontakt er akurat den måten jeg gjør det på som jeg mener er for treg.. for så må man "søke" seg frem til den riktige kontakten... (= tar tid) Da kan du heller velge kontakter -> finn den du skal sende mld til -> valg -> opprett melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå