Gå til innhold

bilder på forume

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du har 30 sekunder på deg til å fjerne det avatar bildet! og les retnignslinjene skikkelig  :grumpy:

30 sekunder? Er ikke det 29 for mye? :D:D

Definitivt. Slettet avataren umiddelbart, samtidig fjernet jeg også muligheten hans til å kunne bruke avatar.

Lenke til kommentar
Var ikke det litt drøyt? Gi fyren en sjanse.

Det er ikke sikkert han vet hvordan man sjekker hvor stort bilde er.

Nå må du skille på hva som er hva her. rec spurte hvordan en setter inn avatar. Som et svar slenger gamerman inn en avatar på sin profil, som var rundt 400x300 piksler stor. Det er gamerman som har problemer, ikke rec. Hvis du/dere fremdeles stiller dere kritisk til hvordan jeg administrerer dette forumet, ber jeg dere ta kontakt privat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
fdsa

Sett en del useriøse og tullete innlegg av denne typen fra deg i det siste. Ser jeg flere nå, havner du på ban-listen tvert.

Hvis du/dere fremdeles stiller dere kritisk til hvordan jeg administrerer dette forumet, ber jeg dere ta kontakt privat.

Trodde dette også skulle gjelde hvis det var klage på brukeren. Mye retningslinjer i forumet her også :roll:

Lenke til kommentar
fdsa

Sett en del useriøse og tullete innlegg av denne typen fra deg i det siste. Ser jeg flere nå, havner du på ban-listen tvert.

Hvis du/dere fremdeles stiller dere kritisk til hvordan jeg administrerer dette forumet, ber jeg dere ta kontakt privat.

Trodde dette også skulle gjelde hvis det var klage på brukeren. Mye retningslinjer i forumet her også :roll:

Da tar du feil. Jeg velger heller å si fra her, slik at flere ser at det ikke er akseptert, enn å sende melding til over 5.000 brukere som oppfører seg lignende. Gjennom å skrive advarsler her, vil jeg kunne formidle til samtlige brukere at vi ikke er interessert i slik søppel. Vi har over 26.000 registrerte brukere å forholde oss til. Dere har kanskje 10 moderatorer og et par administratorer å forholde dere til. Jeg tror du ser forskjellen. Det er ikke mange retningslinjer å forholde seg til. De er bare veldig detaljerte, fordi folk hele tiden må pirke på dem, som igjen gjør at vi må dype dem ut til minste detalj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...