Fredricko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei! Jeg lurte på hvilken vei denne sender signalet? Som f.eks hvis signalet kommer fra S Video, vil det da fungere på en vga-tilkoblet skjerm? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg skal ikke være bombastisk på dette, men jeg er ganske sikker. Kabelen du viser kan sende signal i begge retninger, men den vil nok bare fungere i ene retningen. Fo å utdype: Kabelen er laget for å sende et svideosignal fra et skjermkort via en vga plugg til en enhet som tar imot svideo, feks en TV. Skjermkortet sender altså ut svideo-signaler. Det sender ikke ut VGA-signaler når det brukes med denne kabelen. Du spør om dette kan brukes til å sende et svideo-signal til en vga-skjerm. Der er svaret nei. Skjermen forstår ikke svideo. Lenke til kommentar
Fredricko Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 oki. men finnes det noen måte å få et s-video signal inn på en vga-skjerm? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg tror svaret er nei, ikke bare med en kabel. Du må evt ha en mer avansert boks. Hva er det du prøver å få til? Kanskje noen kan anbefale en alternativ løsning om du forklarer det. (Feks et TV-kort som tar s-video inn slik at en vanlig PC kan vise det på en monitor.) http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/8829/170912.html Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sier seg egentlig litt selv "Matrox Tv-Out". Denne kabelen sender signalet ut fra skjermkortet så du kan koble det på en TV. Lenke til kommentar
Fredricko Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg skal koble på en ekstern lcd-skjerm på en cd-spiler i bilen. Spilleren har s-video utgang, men skejrmen har bare vga... Må jo nesten være en måte å få det til å funke på? eller må jeg ha skjerm med s-video? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 http://www.svideo.com/video2vga.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå