Joachim_F Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 System 3 har kunngjort Supercar Challenge, hvor fokuset er på ekte superbiler. Les mer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Virker ikke som det kommer til å skille seg ut fra andre bilspill, og blir derfor unødvendig om man allerede har bilsimulatorspill. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 er det noen som bryr seg om dette da? alle venter vel på GT5 som nå også har lisens til å bruke ferrari, lambo etc etc Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvem bryr seg om GT5 da? -----> http://www.youtube.com/watch?v=cP1Q6sxNJoY Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvem bryr seg om GT5 da?-----> http://www.youtube.com/watch?v=cP1Q6sxNJoY Litt OT dette men... Det der var jo en meget rettferdig sammenligning. Daihatsu copen, eller lignende, standard gateversjon ca 100hk kjørt av en "amatør" mot fullblods racing-biler med +300hk. Også rart å sammenligne Grid mot et spill som ikke er kommet ut enda... Grid er gøy, men et helt annet spill enn GT. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Joda men har på følelsen av at den blir nokså lik i gameplayet som prologuen, hvilket JEG ikke syns var på langt nær like behagelig som GRID Men ja, kult at det kommer nye bilspill hele tiden. Går igrunn aldri lei bilspill Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 GT5 kjørefølsen er elendig, realistisk eller ikke, det er langt ifra like morro som grid. Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Joda men har på følelsen av at den blir nokså lik i gameplayet som prologuen, hvilket JEG ikke syns var på langt nær like behagelig som GRID Men ja, kult at det kommer nye bilspill hele tiden. Går igrunn aldri lei bilspill Forsåvidt ganske så enig med deg der. Syns bare det var en dårlig sammenligning. Syns begge er gode spill på hver sin måte. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hvem bryr seg om GT5 da?-----> http://www.youtube.com/watch?v=cP1Q6sxNJoY Litt OT dette men... Det der var jo en meget rettferdig sammenligning. Daihatsu copen, eller lignende, standard gateversjon ca 100hk kjørt av en "amatør" mot fullblods racing-biler med +300hk. Også rart å sammenligne Grid mot et spill som ikke er kommet ut enda... Grid er gøy, men et helt annet spill enn GT. Enig. GRID funker heller dårlig for de som liker mer ekte kjørefysikk og muligheten til å "pusle" med bilene. Colin McRae og Toca-seriene har tatt en NFS-aktig retning som passer best for de som vil sette seg rett ned i sofaen og kjøre "fort og gæli", helst med joypad. Jeg ser riktignok poenget med den nye vrien, forretningsmessig sett, de selger sikkert bedre enn noengang. Jeg starter PC-en og kjører GTR Evolution, samt STCC - the game inntil de nye store konsollracerne kommer. Endret 18. desember 2008 av Pellick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg