Gå til innhold

Synkronisere NWZA828B(SONY) mot iTunes?

Anbefalte innlegg

Har planer om å gå til innkjøp av sony sin mp3 spiller (NWZA828B), men det er en ting som kan hindre dette.

Jeg har brukt iTunes med Ipod ganske lenge nå, og må si jeg liker iTunes veldig godt med tanke på hvor enkelt det er å sortere og legge i spillelister som automatisk kopieres til mp3 spilleren.

Så spørsmålet er om NWZA828B kan synkroniseres mot iTunes? Slik at jeg kan opprette spillelister o.l. i iTunes og når jeg synkroniserer så kopieres spillelistene og sangene over?

Eller må man med Sony sin mp3 spiller kopiere over en og en sang? Ser for meg at dette er ganske tungvindt da jeg ofte endrer spillelistene mine og hva jeg har på musikkspilleren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Du kan ikke synce direkte med itunes nei, og om du har kjøpt noe musikk på itunes vil ikke det fungere. Spillelister etc håndteres enten manuelt eller via windows media player og liknende

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

det skal vel gå an, alternativt bruke media monkey eller liknende, men like sømløst som med ipod er det nok ikke. aldri prøve, bruker få spillelister på a820'en, bruker mange på touchen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...