Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hei. Jeg satt kjeda meg, så jeg tenkte at vi kunne starte en liga. Vi er i Tippeligaen. Av options så har jeg: *Jeg har 20 åpne slots, så det er første mann til mølla. *Ingen Playoff. *Alle møter hverandre EN gang. Jeg kommer til å være aktiv og poste resultater og tabell i førstepost. Om du er interessert, så sender du en PM med ønske om passordet. Liganavn: HW Ligaen (kreativt) GT: tomhel See you online! Endret 17. desember 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Fått spillet har spillt litt, men er ikke verdens beste fifa gamer...menmen morro blir det nokk. Addet deg til friends lista. GT: Cheeseking89 Endret 29. desember 2008 av Cheese_king Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hehe, ok Lenke til kommentar
Quataz Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg meldte meg på! Kom igjen folkens, la dette bli starten på HW-mesterskapet i FIFA09 og de versjonene som kommer! Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ingen flere som er interessert? Bare 3/20 påmeldte. Masse plass igjen, folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå