abene Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Adobe har oppdatert programmet Photoshop Lightroom Les mer Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Støtte for Panasonic LX3 Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva brukes egnetlig Ligthroom til? Sortering og organisering av bilder? Importering fra kamera? Bukes det av "proffene"? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva brukes egnetlig Ligthroom til? Sortering og organisering av bilder? Importering fra kamera? Bukes det av "proffene"? Ja, ja og ja. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, ja og ja.I tillegg brukes det til "mørkeromsarbeid", altså "fremkalling" (konvertering) av råfiler... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, ja og ja.I tillegg brukes det til "mørkeromsarbeid", altså "fremkalling" (konvertering) av råfiler... Ikke bare råfiler. Det kan og brukes til non destructiv bearbeiding (mørkeromsarbeid) av jpg-filer. Det henvender seg kanskje mest til profesjonelle, men har og stort potensiale for andre som er opptatt av effektivitet. Jeg bruker stort sett bare Lightroom, og regner meg absolutt ikke som proff. Grunnen til at jeg foretrekker det framfor de andre programmene i Photoshop familien er at grensesnittet hjelper meg til å være mer fokusert. Alt jeg trenger av verktøy i det daglige er lett tilgjengelig og synlig, der jeg trenger det. --- Det bør nok og føyes til at denne oppdateringen inneholder fiks av en del bugs. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kva bugs da? Sjefs program i allefall! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Cornel, les her: http://blogs.adobe.com/lightroomjournal/20..._available.html Endret 22. desember 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kva bugs da? Sjefs program i allefall! Har adobe noen programmer vi ikke kan kalle "sjefs-program"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg