J@cob Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Senest igår når jeg brukte macen til skolerelaterte ting, bestemte den seg for å dra "en shutdown", på meg. Svart melding på fem forskjellige språk om at den trenger å bli rebootet. Jeg gjorde så, og fikk deretter beskjed om å sende feilmeldign til mac. "Heftig", tenkte jeg, lettere skremt. Så senere på dagen ser jeg til min store fortvilelse at airport har gått hadundas. Det står rett og slett at den er uninstallert. Jeg har oppdatert til 10.5.6 og alt det der. Hilfe! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hokey. Nå har den tilsynelatende klikket helt mongo. Den starter like raskt som den alltid har gjort, men finder er hinsides tregt. Regnbuehjulet bare snurrer og snurrer og ikonene forsyner seg av en god andel minutter før de dukker opp. What the fuck...? Tenkte jeg skulle ringe supporttelefonen. Synd jeg la igjen applecare tingene hjemme : ' ( Endret 17. desember 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Finder problemet kan være relatert til rettigheter. Gå til applications og utilities og diskverktøy, herfra velger du reparer diskrettigheter. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Finder kan nå ansees som løst. Det forsvant etter at jeg gjorde noen oppdateringer, men airporten er fortsatt el mongo. Jeg vurderer egentlig å bare reformatere hele maskinen for å "renske", den komplett. Synd jeg ikke aner hvor jeg har gjort av Leopard cd'en. Herregud som jeg elsker julen. Edit: Jeg har nå resonert meg frem til at de ligger i skapet mitt på skolen. Hurra! I følge div. fora bunner Airportproblemet i en "Kernel Panic", feil. Tviler på at det er hardware relatert ettersom den er bare èn mnd gammel, og ganske pent behandlet (til tross for veldig mye bruk). Endret 20. desember 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå