.Lagrange. Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ett ord: WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nydelig grafikk Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Til de som spør om det er ingame. Ja det er inengine i værtfall, og bildene er litt pusset opp. Men bare bruk uncharted bildene som sammenligning. Ikke noe tvil om at det kommer til å se veldig bra ut uansett. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvis antialiasingen blir så bra så kommer jeg til å gni penishodet mitt mot tv-skjermen. Dog er jeg redd for at dette sikkert bare er eyecandy som er renderet på PC Noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvis antialiasingen blir så bra så kommer jeg til å gni penishodet mitt mot tv-skjermen. Hahaha, måtte le der. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 PSU har en bra artikkel som sammenligner screenshots fra Uncharted 1 og 2. Gleder meg sinnsykt til oppfølgeren, og med tanke på at de enda har over et halvt år igjen med finpussing blir jeg nesten litt yr. 1'ern på de bildene der så vel strengt talt ikke så dårlige ut? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Ser ut som det blir ett grafikkår for Sony PS3 Med Killzone 2, Uncharted 2 og kansje God Of War 3, og dem 1/3 spillene der er verdt en PS3 alene spør du meg Glad jeg har en PS3, det var den jeg var mest skeptisk til angående før lansering, var for dyr, men det hindret ikke meg Og angrer ikke i det hele tatt, er man gamer så må man ha alt!! Endret 18. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nei, det hindret ikke deg, hehehehehehehehehehehehehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå