Dynasti Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hei. Søker hjelp fra noen erfarne Windows Vista brukere som vil helt sikkert løse dette problemet en venn av meg sliter med nå. (Jeg gir opp!) Etter strømmen hadde gått flere ganger i hele nabolaget så vil ikke følgende programmer / spill starte på Windows Vista Ultimate 64 bit : World of Warcraft, MSN Messenger, Steam og IRC. Han bruker en laptop så han har hatt maskinen på under hele hendelsen så eneste som skjedde egentlig va at han mistet nettet flere ganger. Etter strømbruddene så vil ikke de programmene starte,det er akkurat som de programmene mener at maskinen ikke har internet tilgang selv om han kan surfe på nettet uten problemer. MSN funker fint på annen PC i samme huset / router. Han har ikke oppdatert Windows Vista siden 12 December så nye oppdateringer kan ikke våre årsaken, han har rebootet PC'n flere ganger men samme problemet gjenstår, Datoen og Klokka er stilt inn, han har prøvd System Gjennombretting men det gjore ikke susen, prøvd og koble pcn direkte til modemet men samme respons . Hva mer kan vi prøve får å fikse problemet fortest mulig? Mvh Kristoffer Hætta Edit : Beklager at det jeg skrev ser litt surrette ut men er ganske trett og klokken er 03:00 Endret 18. desember 2008 av Kristoffer21 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 har han nett på pcn ? reinstaller programmene Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 har han nett på pcn ? reinstaller programmene Han har nett og reinstallere programmene er prøvd. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 høres rart ut at det ikke virker. tviler litt. men eneste jeg vet da er formater. men er kansje ikke akkurat det han vil... Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 LØST : Telenor hadde blocka PC'n siden den hadde virus. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 LØST : Telenor hadde blocka PC'n siden den hadde virus. HÆÆ? kødder du ? hvordan gjorde de det? og hvorfor ? Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 LØST : Telenor hadde blocka PC'n siden den hadde virus. HÆÆ? kødder du ? hvordan gjorde de det? og hvorfor ? Dem gjore det pga. han hadde virus, men vet ikke hvordan, det må du nokk spørre telenor om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå