Gå til innhold

The Sims


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kjøpe The sims, men jeg er usikker på om jeg skal kjøpe den første utgaven av spillet eller om jeg skal kjøpe Deluxe edition

Jeg har lest at med den nye tileggspakken, Superstar, må man ha det "orginale spillet" Noen som vet hva som menes med dette? Vil denne tileggspakken ikke fungere sammen med Deluxe, og kan det komme flere slike tilfeller med eventuelle andre tilegspakker?

 

Håper noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har the sims, livin it up, houseparty, hot date, vacation, og må legge det inn etter denne rekkefølgen for spillene kom ut i denne rekkeføllgen.

Vacation driver hele serien.

Når det gjelder the sims deluxe (den har jeg ikke) inneholder det sims og en annen tillegspakke..hvilken?....

kjøp spillene etter rekkefølgen de kom ut :smile:

Lenke til kommentar

Tror nok det er det samme ja.

 

Men det jeg lurer på er om det er det samme om jeg kjøper Deluxe-versjonen eller om jeg kjøper pakkene hver for seg. Kan jeg bruker ALLE tileggspakkene til begge disse? (tenker da spes. på Superstar, der det nevnes at man må ha "orginalen")....

Lenke til kommentar
Tror nok det er det samme ja.

 

Men det jeg lurer på er om det er det samme om jeg kjøper Deluxe-versjonen eller om jeg kjøper pakkene hver for seg. Kan jeg bruker ALLE tileggspakkene til begge disse? (tenker da spes. på Superstar, der det nevnes at man må ha "orginalen")....

 

Jeg vet ikke, men det burde vel gå an? Kjipt å lansere en ny versjon av The Sims som ikke støtter allle tilleggspakkene, bare den som følger med, Livin' It Up.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...