Robocoop Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg får bare spilt av flashplayer delen. Vanlige programmer gir bare et symbol i ruta. Jeg har alt av Gstreamer codecs, men pluginsen tror jeg er totem. Forresten, bruker dere "ubuntu firefox extension pack"? Lenke til kommentar
kommers Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg skjønner hva du mener og mistenker det samme. Det funket «før» hos meg og. Har den siste måneden merket at noen av filmene hos NRK ikke vil spises av mplayer-plugin'et mitt (+ Fx 3.0.x) lenger, men de gangene det har skjedd har jeg bare snudd i døra og ikke orket å grave i det. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 funker flott her. har mplayerplug-in 3.50 og Firefox 3.0.4-r1. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Veldig greit å installere en extension for Firefox som heter "MediaPlayerConnectivity", så kan du velge hvilket program som skal spille av streaming, f.eks har jeg at VLC åpnes og spiller av. Liker det bedre enn plugins i nettleseren. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Får ikke denne MediaPlayerConnectivity til og fungere på div nett tv i nettavisene.Er det noe spesielle innstillinger jeg må gjøre? Må jeg disable Flash feks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå