Xperia X10 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Nå har jeg vært å sett på valpen, den var kjempefin! En hann. Foreldrene mine og søsknene mine vet ingenting. Har bare sagt at jeg har en overraskelse på lur. Gleder meg til 10. februar Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Er litt i tenkefasen, men det finnes så mange hunder så jeg føler det er umulig å finne hvilken hund du vil ha. Har alltid likt parson jack russel, så da er DSG et bedre alternativ. Har du erfaring med den type hund? Den er litt liten, men det positive er hvor pen og fint gemytt den har. Det at den er liten gjør at den ikke tar så mye plass og da virker småe steder litt større. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hæ, du posta jo at du hadde vært og sett på en valp? Jeg tenkte om det var en DSG, eller hva du endte på? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Var litt sent på kvelden når jeg skrev det. Men ja, jeg har sånn halvveis endt på DSG ja. Det var en dgs jeg var å så på. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Her ser dere et par dårlige bilder av valpen med mora. Var den ikke fin? Endret 7. januar 2009 av magenuss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå