TanglewoodD Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Heisann. Har mange hvite "flekker" eller prikker, om du vil, på magen. Kan det være pigment feil? Isåfall, hva kan jeg gjøre med det, for å få det vekk? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hvor stor er prikkene? Det kan være vitiligo du har. Jeg har dette på armer og bein. Endret 17. desember 2008 av Skagen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Nei, det ser ikke ut som vitiligo. Rett og slett hvite prikker, ikke sammenhengende. 0,5 - 1cm i diameter kanskje.. hmm. Sol eksem opplegg kanskje? aner ikke ;S Lenke til kommentar
Gjest Guest_mor_* Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nei, det ser ikke ut som vitiligo. Rett og slett hvite prikker, ikke sammenhengende. 0,5 - 1cm i diameter kanskje.. hmm. Sol eksem opplegg kanskje? aner ikke ;S Har sånn på ryggen, d er en slags hudsopp, d går vekk men vanlig soppsalve som du får på apoteket. Men de kommer tilbake med noen års mellomrom, d har jeg bare akseptert, så lenge jeg fårde bort hver gang. Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du har ikke fått fryst noe på magen din, slike ting som vorter o.l? Eller har du skrapt mye på disse stedene? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 DrCoxyCox: Hudproblemer diagoniseres "visuelt", vi kan umulig vite hva du mener. Ta et bilde! Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå