Jajakanskjedet Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 hei Når jeg prøver å spille online på medal of honor heroes 2 på wii. kommer det som oftest opp en error: u have bean disconected from the network) vtf? det skjedde ikke før, men nå skjer det nesten hele tiden! KAN NOEN HJELPE MEG? takk:) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 kobl til wifi gjenom wii menyen^^ Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 sry for tregt svar... lol? seff er internet koblet til! det går jo etter at jeg har prøvd noen ganger... men det er så inni H***** plagsomt! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 kan det være det er noe med ruteren din? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 tror ikke det.........jeg la problemet ut på youtube...de sa at det vistnukk ikke er noe problem, å at de fleste har det:( Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 jeg har det ikke=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå