Gå til innhold

Windows Movie Maker har trøbbel med å lagre filmen min

Anbefalte innlegg

Har seg nå slik at jeg skal vise en film om to dager... Og jeg får ikke publisert filmen. Har importert alle media-filene ved hjelp av Importer media knappen, for å være sikker, så trykker jeg på publiser film og velger filtype. Tar 1080hd og så venter jeg. Den kommer seg til 7% prosent før jeg får feilmeldingen Kan ikke fullføre Publiser film.

Det står at enten jeg har for lite lagringsplass, lagrer på C som har 300gb, så stryker ut den. Eller så er lagringsplassen utilgjengelig, skjønner ikke hvordan C kan bli utilgjengelig på 7% hver eneste gang, så stryker ut den også... Så er det en igjen, at de filene i filmen ikke lenger er tilgjenelige, men er ikke blitt et sånt kryss på noen av dem, og når jeg spiller av filmen inne i WWM så går alt helt fint. Skjønner ikke hva jeg skal og blir temmelig frustrert her. Trykker på "På denne datamaskinen" og så har jeg prøvd forskjellige filmformater der, går aldri helt. Prøvde på Brenn CD, er det jeg har tenkt til, da kom den 100%, men da så du bare det første filmsnuttet før hele skjermen ble svart og du hørte bare musikk... Noen ideer? Haster veldig. Bare å spørre hvis dere trenger mer informasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut til at det er mange som kan dette her, men uansett. Har lagret alle filene jeg bruker i samme mappe, etter å ha laget introen, prøvde jeg å publlisere; det gikk! Så lagde jeg ferdig filmen, men neida, det gikk ikke å publisere, så postet jeg om hjelp på et annet forum, siden det ser ikke ut som om jeg får noe svar her. Uansett, tittel er også feil, klarer fint å lagre filmen, det er PUBLISERINGEn det er noe muffens med. selve WWMfilen tar ca. 1 mb, hvis det har noe å si... Ja, bare, vær så snill. Må bli ferdig i løpet av kvelden i dag, og er tom for ideer selv :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...