thefury1000 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei, Har problem med at vindusviskeren på høyre side "løsna." Jobber på bensinstasjon, så har fikset dette mange ganger før på andre biler, det er som regel bare en krok som har hoppa av. På denne bilen er hele vindusviskermotoren under et panel, kommer ikke til. Ingen skruer eller noe, bare noen rare plugger som holder panelet sammen, jeg har også sjekket etter clips. Vil helst ikke reise på verksted og betale dyre dommer for noe jeg kunne ha fiksa selv )= Noen som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei, Har problem med at vindusviskeren på høyre side "løsna." Jobber på bensinstasjon, så har fikset dette mange ganger før på andre biler, det er som regel bare en krok som har hoppa av. På denne bilen er hele vindusviskermotoren under et panel, kommer ikke til. Ingen skruer eller noe, bare noen rare plugger som holder panelet sammen, jeg har også sjekket etter clips. Vil helst ikke reise på verksted og betale dyre dommer for noe jeg kunne ha fiksa selv )= Noen som har hatt samme problemet? Jeg ville søkt meg frem til et Land Rover-forum og funnet hjelp der. Sikkert en klubb for denne biltypen et eller annet sted. Du kan vel like gjerne bokmerke dette forumet etter hva jeg har hørt, snart går vel topp-pakningen din. Lenke til kommentar
thefury1000 Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Hei, Har problem med at vindusviskeren på høyre side "løsna." Jobber på bensinstasjon, så har fikset dette mange ganger før på andre biler, det er som regel bare en krok som har hoppa av. På denne bilen er hele vindusviskermotoren under et panel, kommer ikke til. Ingen skruer eller noe, bare noen rare plugger som holder panelet sammen, jeg har også sjekket etter clips. Vil helst ikke reise på verksted og betale dyre dommer for noe jeg kunne ha fiksa selv )= Noen som har hatt samme problemet? Jeg ville søkt meg frem til et Land Rover-forum og funnet hjelp der. Sikkert en klubb for denne biltypen et eller annet sted. Du kan vel like gjerne bokmerke dette forumet etter hva jeg har hørt, snart går vel topp-pakningen din. Hehe, har gått allerede Skiftet, og kostet en formue Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Sikkert en klubb for denne biltypen et eller annet sted. Norsk Land Rover Klubb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå