faaeri Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 En uke igjen til julaften, og presangene er ikke i boks ennå. Vi kan hjelpe deg med det. Les mer Lenke til kommentar
cecilihf Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg vil bare påpeke at det første spørsmålet ikke gjelder produktet i konkurransen, så da kan man jo lure på om det er en skrivefeil i spørsmålet, slik at hvis man svarer rett på det som faktisk står skrevet, så svarer man feil på det spørsmålet som var ment å skulle stilles, og dermed feil i forhold til fasiten... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg vil bare påpeke at det første spørsmålet ikke gjelder produktet i konkurransen... Visst gjør det det. Lenke til kommentar
cecilihf Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg vil bare påpeke at det første spørsmålet ikke gjelder produktet i konkurransen... Visst gjør det det. Nei, det er om moviebox, som ikke er det samme som movieboard, som er dagens premie. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Slik jeg tolker nettsidene til Pinnacle, så er MovieBox og MovieBoard to forskjellige ting. Og premien er da vitterligen et Movieboard? Tom Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg vil bare påpeke at det første spørsmålet ikke gjelder produktet i konkurransen, så da kan man jo lure på om det er en skrivefeil i spørsmålet, slik at hvis man svarer rett på det som faktisk står skrevet, så svarer man feil på det spørsmålet som var ment å skulle stilles, og dermed feil i forhold til fasiten... Jeg beklager. Det ble feil i teksten der. Jeg har rettet det opp nå, men for at ingen skal ha svart "riktig så det ble feil", så vil vi godta to ulike svar som riktige fra deltakere som svarte før 09:20 i dag. Lenke til kommentar
cecilihf Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg vil bare påpeke at det første spørsmålet ikke gjelder produktet i konkurransen, så da kan man jo lure på om det er en skrivefeil i spørsmålet, slik at hvis man svarer rett på det som faktisk står skrevet, så svarer man feil på det spørsmålet som var ment å skulle stilles, og dermed feil i forhold til fasiten... Jeg beklager. Det ble feil i teksten der. Jeg har rettet det opp nå, men for at ingen skal ha svart "riktig så det ble feil", så vil vi godta to ulike svar som riktige fra deltakere som svarte før 09:20 i dag. Det står fortstatt moviebox i teksten, så da kan man anta at det er fasiten som er endret? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det står fortstatt moviebox i teksten, så da kan man anta at det er fasiten som er endret? Nei, det er bare litt forsinkelse i systemet. Skal være ok nå strax. Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg vil bare påpeke at det første spørsmålet ikke gjelder produktet i konkurransen, så da kan man jo lure på om det er en skrivefeil i spørsmålet, slik at hvis man svarer rett på det som faktisk står skrevet, så svarer man feil på det spørsmålet som var ment å skulle stilles, og dermed feil i forhold til fasiten... Jeg beklager. Det ble feil i teksten der. Jeg har rettet det opp nå, men for at ingen skal ha svart "riktig så det ble feil", så vil vi godta to ulike svar som riktige fra deltakere som svarte før 09:20 i dag. Det står fortstatt moviebox i teksten, så da kan man anta at det er fasiten som er endret? Nå er det fikset og vi godtar to ulike svar fram til kl. 10.00 Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Spørsmål nr. 2: "Hvor mange forskjellige produkter har Pinnacle gitt i julekalenderen vår så langt?" Dette kan kanskje tolkes på to måter, avhengig av om man tolker det som om dagens premie skal regnes med når man sier "så langt". Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Helt enig, skal dette tolkes som premier før denne premien, eller premier medregnet denne premien? (Har de gitt dette produktet enda?) Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Helt enig, skal dette tolkes som premier før denne premien, eller premier medregnet denne premien? (Har de gitt dette produktet enda?) Enig, dårlig formulert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg