mlwirak Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 De fleste gidder ikke å lese mer enn førstesiden på en test, og de fleste som leser mer hopper rett til konklusjonen. Vi har tatt konsekvensen av dette, og begynt å legge ut konklusjonen på første side. http://akam.no/tester/casio_ex-z3/ Jeg føler enda ikke at testoppsettet er optimalt, men alle tilbakemeldinger på testoppsettet og hvordan testen er utført forøvrig tas imot med stor takk. MLW Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ja, det var litt uvant. Jeg trodde med en gang at det bare var en minitest, før jeg så at de vanlige kategoriene dukket opp på de neste sidene. Dette kan sikkert være en grei løsning, men det er mange som faktisk leser hele tester og ikke bare innledning og konklusjon. Spesielt når det er et kamera man er interessert i å kjøpe vil man lese hele testen, kanskje flere ganger. Keep up the good work, så får vi håpe du får mange synspunkter på hvordan testene bør gjøres best. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg har aldri brukt et digitalkamera før, men jeg har veldig lyst på det kameraet der... Jeg vil bare kunne ta bra bilder fort, omtrent som med et "vanlig" kamera... Ville det kameraet passe til mitt bruk? Noen store minuser som jeg ville legge merke til, jeg som aldri har brukt et digitalkamera? Også synes jeg det kameraet ser "kulere" ut enn Ixus v3 og Mju 300... Noen andre store forskjeller mellom disse tre kameraene? Bortsett fra at Mju 300 tåler en vannsprut, og at Casio'en ser kulere ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå