Gå til innhold

Hva med en moussaka-pizza..?

Petoah

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg satt nettopp å tenkte på en mulig kombinasjon av 2 retter. Pizza og moussaka. For de som ikke vet det: Moussaka (slik jeg spiser den) består av et lag med en kjøttsaus med kjøttdeig, et lag med fløtegratinerte poteter og ost øverst. Det jeg tenkte var å ha en helt vanlig pizzabunn, så kjøttsausen og kjøttdeigen, så de fløtegratinerte potetene og tilslutt osten. Det eneste mulige "problemet" jeg ser for meg er hvordan poteten oppfører seg blant alt dette. Hva tror dere? Genialt eller total failure..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være helt erlig så syns jeg ikke man skal tulle med moussakan:P

Men kunne vært en interessant blandig, eneste jeg kan se på som en failure er vel at bunden blir såpass sprø at det vil bli vanskelig å spise, uten at kjøttet ramler av, litt som hvis du har prøvd å spise hamburger som har sprøtt brød med kniv og gaffel. Men prøv da, tviler på at smaken blir noe vond!

Si fra hvis du prøver, åssen det gikk da :) Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg kaller maten det som står på pakken i butikken. Der står det "moussaka", og den lages med kjøttdeig, kjøttsaus, fløtegratinerte poteter og ost. Har dere problemer med det, så ta det opp med Toro.

Endret av Pétur
Lenke til kommentar
Jeg kaller maten det som står på pakken i butikken. Der står det "moussaka", og den lages med kjøttdeig, kjøttsaus, fløtegratinerte poteter og ost. Har dere problemer med det, så ta det opp med Toro.

Står det fløtegratinerte poteter på pakken? Høres ikke rett ut...

stuede potetskiver i lys saus

Toro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...