LarsLarsLars Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bærbar pc'en min kobler seg bare av (slår seg av og blir svart). Jeg fikk et tips om at det var ram'en som var defekt. Jeg byttet det men ble ikke bedre. Har også prøvd å kjørt uten batteriet for å se om det er det som kan for det. Men det kommer uansett. Noen som vet hva det kan være? virker som det blir værre når jeg rører på den. har den i fanget f.eks. Noen som vet hva det kan være?? Lars Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) høres ut som overophetning åpne underlokket (der vifta er) og rengjør den for alt støv dotter osv edit: tok bort quote Endret 16. desember 2008 av Submit Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 pc'en er så å si ny. og den kan slå seg av så tilig som rett etter windows har kommet inn. men jeg skal sjekke at vifta går for sikkerhetsskyld. noen andre tips? Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 sjekka vifta ja. alt i orden der. Hva kan det da være? den klikka å slo seg av nå lenge før windows var lasta inn. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 ingen som vet noe? Lenke til kommentar
nixerN Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvis det er værre når du beveger på den, så kan det være disken som ikke sitter helt på plass. Sjekk at denne ikke sitter løst. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 jeg sjekket harddisken. den satt som støpt den. noe annet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå