lokeland Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg har for øyeblikket en Nokia 5500 Sport som jeg har hatt i gud veit hvor lang tid. Nå levern sitt eget liv og det er på tide å bytte'n ut. Men jeg har lyst til å bytte'n ut med noe nytt og spennende. Og helst billig. Jeg vil ha noe som ingen andre har (vet ikke hvorfor). Må vel bli en et lugubert merke fra Japan eller no. Kriteriene er ikke veldig store, for jeg bruker bare mobilen til å ringe og sende SMS, og en sjelden gang i blandt ta bilder. Kort sagt ønsker jeg en helt enkel mobiltelefon, ikke no touch og 3G og den slags tullball. Er det noen som har noen tips til meg? Vil ha en litt spennende mobil nå! Endret 16. desember 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Spennende nåkk? Eller hva med denne? Sjekk ut på Dealextreme.com Mange rare og spennende telefoner Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Visste ikke at DealExtreme solgte telefoner! =S Må ha oversett det. Kan ikke være mye kvalitet her. =P Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 hehe, nei kvaliteten er vel så som så, men prisene er fine Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Det er sant. Andre forslag? Var ikke store utvalget der. Vil helst ikke betale mer enn 500-600kr, ihvertfall når jeg ikke kan være sikker på kvaliteten. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Samsung B2700? Den har riktignok 3G, men det er bare å skru av så sparer du endel batteri. SE T280? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du har jo vår Svenske venn Neonode N2, litt dyrere en det du har sett på før. Men det er en god tlf. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Skal sjekke ut disse, takk for forslag! Lenke til kommentar
bing2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) i Endret 23. februar 2009 av bing2 Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hva med en av disse? Sikkert ikke så mange i Det Ganske Land som har en av de. Vet ikke hva slags forhold du har til Barbie jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå