Gå til innhold

Sjefen er en dritsekk

pumba50

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet i over 1 år og så kommer det en utenlandsk arbeidskraft inn i firmaet, han er såklart mye billigere enn hva jeg har i timen, og så sier sjefen at det blir mye mindre å gjøre for meg, mye mindre, nå har jeg gått en måned og han har ennå ikke ringt. han gav rett og slett min jobb til han andre og begrunnet det med "han har familie og trenger penger for barna", og bare fordi jeg ikke har familie så gir han arbeidet til han, det er det verste jeg har vært med på. Er det noe jeg kan gjøre før jeg tyr til dummere ting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så lenge siden jeg har lest den, jeg har den heller ikke her foran meg. jeg får ta å gå litt gjennom de faktiske forhold.

Jeg og sjefen har jo alltid vært gode venner, men nå har grådigheten hans tatt overhånd og dette er dårlig lederskap. Jaja, det er vel bare å gå ned på arbeidskontoret igjen.

Lenke til kommentar
Det er så lenge siden jeg har lest den, jeg har den heller ikke her foran meg. jeg får ta å gå litt gjennom de faktiske forhold.

Jeg og sjefen har jo alltid vært gode venner, men nå har grådigheten hans tatt overhånd og dette er dårlig lederskap. Jaja, det er vel bare å gå ned på arbeidskontoret igjen.

Om du kun har en ekstravakt - timevikar kontrakt uten noe spesifisert antall timer per mnd, så har sjefen din lov til å gjøre dette. Han må ikke gi deg vakter om han ikke har bruk for deg..

Om han er en drittsekk eller ikke har vel ingenting å si, om du ikke har noe faste time antall pr mnd, har han som sagt lov til dette. Og du kan ikke gjøre noe med dette. Desverre.

Lenke til kommentar

Av det du forteller her så ser jeg hverken dårlig lederskap eller drittsekk tendenser. Ja, du kan synes det er urettferdig fordi du tjener mindre, men går mer på deg. Hvis han ikke bryter avtaler eller kontrakter du har så kan jeg ikke se annet enn at dette er greit. Du må bare lære deg at det faktisk er litt konkurranse i arbeidslivet. Cope, og sørg heller for å ordne deg noe annet hvis du ikke liker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...