Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Munnskold? i munnen!

Papirkurven

Anbefalte innlegg

Hei!

For 2-3 dager siden begynte jeg å få en masse hvite "flekker" inne i munnen, på tannkjøttet og helt bak i munnen. Og det gjør helt forferdelig vondt! Idag har det vært så jævlig at jeg nesten ikke har klart å spist eller drikke noe, for det svir noe voldsomt. Jeg tenker meg at dette er munnsopp?

Uansett, så lurte jeg på om noen har noe bra å anbefale, noe man får kjøpt på apotek eller lignende.

Har hatt dette noen ganger før, men da kom det bare en liten flekk som var bare litt irriterende, men den kom bort etter en dag eller to. Mens det jeg har nå er mye større å mye værre.

Kan dette komme av at jeg pusser tenna ganske skjeldent? :p Er litt sløv med akkurat det.

TAKKER for svar!

Endret av Papirkurrv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søkte det opp på google, og ja, det ser ut som om det er Munnskold jeg har fått :p Og bare så det er sakt.. det er ikke "et par" jeg har fått, men en hel haug inne i munnen :p Virker som om det kommer bare mere og mere etter hver dag.

Men det står jo og at det kommer bort av seg selv, så jeg får vell bare sitte og vente :(

Lenke til kommentar
Du får berre be til høgare makter om at det ikkje er herpes type 1 som står bak, og at det er gjentakande, det er eit helvete.

Jeg våkna med Herpes Simplex 1 (håper og tror ihvertfall det er 1 :blush: )

Håper viruset kan klare å ligge i kroppen uten å gi fler utbrudd enn dette "startutbruddet"

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Kjøpte dette LongoVital på Coop idag. Hadde det ikke på apoteke.

Så pælma jeg i meg 4 tabletter, skulle ta 3.. men men :p Så etter det har hele kroppen min blitt stiv som faen. Akkurat som om jeg har trenet i hele dag. Noe som jeg aldri gjør :p

Kan jeg få bivirkninger av "overdose"? Kan helt sikkert være en annen grunn og, men litt rart at jeg er stiv i nesten hver eneste muskel på kroppen, når jeg har verken løpet eller trent på ganske mange dager/uker :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...