Gjest Guest_Susanne_* Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dette er noe jeg skriver fordi jeg tror det er mange som trenger hjelp. Jeg trengte selv hjelp når jeg og partneren min begynte å eksperimentere seksuelt. Dette varierer jo sterkt fra mann til mann, men dette er sånn vi/jeg "utfører" det, og det ser han ut til å like veldig godt. Jeg vil også si at "Teasing" og mye kroppskontakt er viktig. Gjør han kåt, gjør at han vil ha deg. Når han ligger på ryggen i senga, og jeg skal onanere han, pleier jeg å sette meg på lårene hans i undertøy (eller naken) og "gni underlivet mitt mot penisen hans", fram og tilbake, det gjør han velding kåt. Eterhvert begynner jeg å onanere han, til han begynner å stønne, Da begynner jeg å suge han. Jeg tror det er det han syns er deiligst. men jeg begynte ikke med det før en stund ut i forholdet, jeg var litt usikker ogsånn. Jeg tror ikke så mange ble så mye klokere av det, men håper jeg inspirerte noen, og noen fikk svar på åssen det går ann å utføres. Susanne, Kristiansand. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Off topic: Hvorfor postet du som gjest når du skrev hilsen? On topic: Godt råd, sikkert mange som får bruk for det. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Off topic: Hvorfor postet du som gjest når du skrev hilsen? On topic: Godt råd, sikkert mange som får bruk for det. Off (?) topic - Mistenker at mange gjester ikke har registrert bruker. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg mener at man også bør spørre hva han synes, om det skal være fortere, løsere osv. Å spørre om dette kan også virke pirrende, såvidt jeg har tolket ^^ La ham gi tilbakemelding på hva han liker Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Off topic: Hvorfor postet du som gjest når du skrev hilsen? On topic: Godt råd, sikkert mange som får bruk for det. Off (?) topic - Mistenker at mange gjester ikke har registrert bruker. Kan også være noen som bruker falsk navn av ymse grunner. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hadde du vært dama mi, så hadde du ikke rukket å gjøre alt det der på meg. Skal nevne de der tipsene til framtidige kjærester/damer jeg en dag kommer til å plukke opp etter en heftig kveld på byen. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hadde du vært dama mi, så hadde du ikke rukket å gjøre alt det der på meg. Trening gjør mester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg