Dynejonas Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei. Skal kjøpe noe julegavegreier til pappa. Ga han ikke noe til bursdag og heller ikke til farsdag. Pris: runt 2000,- Vi har nettop flyttet inn med nye kjæresten hans, hun er Major i forsvaret. Hun er ganske streng og jeg tenker at skikkelige manne ting blir mindre prioritert framover. FIlk vil alltid være chickflicks osv. Derfor må dette være noe skikkelig hårete greier. Ikke kom med forslag om badesåpe. Jeg så de hadde en koffert med verktøy til 1999 på obs tror jeg det var, flere hundre deler sikkert. Eller så tenkte jeg på et bord som han kan ha kappesaga på(er ikke helt sikker på hva det heter). Tenkte også på en htpc, men det blir ven kansje litt slankt budsjett. Sist jul gav jeg han et sett med skikkelig barberutstyr, høvel, kost, og skum og såpe og fuktighetskrem. Takk, god jul hilsen Jonas. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Høres ut som typen som ville likt en verktøykasse, spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå