-ZeNoN- Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Power DVD, WMP, DivX. husk å last ned codecs, forresten skal denne tråden ikke postes her Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Hva for en codec trenger du for å bruke WMP til .mov? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Eh? Har Apple/noen sluppet kodek for tredjepartsavspillerprogram? Jeg vet at det er en applet-sak som gjør at du slipper å fyre inn QuickTime Player, men kodek for tredjepartsavspillere var ukjent for meg. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Prøv å åpne fila i WMP Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Er ganske sikker på at du må bruke QT. Det suger, men jeg tror det er eneste løsningen. Men hvis noen har en codec å by på, hadde det vært fint Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Ok, så spørsmålet står - vet noen om en .mov player utenom bedritne QT ? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Apple er jo en mye større (i betydningen sleipere) monopolist enn f.eks. Microsoft så jeg regner med at de som lager/prøver å lage codec for QT-filer blir slept til rettssalen rimelig raskt. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Svina! Vel, jeg beit det sure eplet og la inn stygge, kjipe QT. Æsj! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Neste gang kan du prøve QuickTime Alternative. Her får du med kodeken, IE plugin samt Media Player Classic 6.4.4.2 (man kan ved installasjonen velge hva man vil installere). Så slipper du å måtte legge inn den !"#¤% QuickTime-spilleren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå