Gå til innhold

vurderer ny mobil

comsy

Anbefalte innlegg

Har i dag en k850i og er forsåvidt godt fornøyd med den. men batteriet begynner å bli noe dårlig.

Er i utgangspunktet åpen for de fleste merker, men er SE og Nokia jeg er vandt med.

prisklasse max 4500

Ønsker et bra kamera

Godt med minne (minnekort) (minimum plass til 200 bilder)

blåtann

vanlig mobiltastatur

bra batteri

om det er gps spiller ingen rolle, men kjekt å ha. kommer sikkert aldri til å bli brukt men :p

Om det er standar telefon som min k850i, eller skyve spiller ingen romme, men ønsker ikke klapptelefon.

Jeg er håndverker, og telefonen er med på jobb, selv om den der er lite brukt. ligger i en ren og pen lomme, men kjekt om den ikke får riper med en gang. vanlig bruk vil jeg vel kalle det.

hadde en gang en k800i. at kameradekselet åpnet seg i tide og utide gjorde meg beitrende forbanna... så slikt ønsker mann altså ikke

har en htc touch som Handyman på jobb, og en c702 som jobbtelefon. Begge funker til sitt bruk, men vil ikke ha noen av de til privat telefon.

Telefonen kan være ganske liten (slank), men liker et tastatur som er behagelig, og har hender som en middels stor russisk tømmerhugger.

Telefonen skal anskaffes innen... tja, det haster ikke på dagen, men innen påske kanskje, eller i mårra. Du skjønner greia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...