labamba Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg er en jente på 20 år, som har "noe på gang" med en fyr på 20. Jeg har besøkt han maange ganger, å vi koser oss masse! Men av og til blir jeg så usikker. Lurer på hva han tenker om hele situasjonen! Ført av alt, så må det forklarest at grunnen til at det er bare jeg som besøker han å ikke omvendt er fordi jeg bor med foreldrene mine.. Det gjør ikke han:) Vi har drevet på i, tja, nesten 2 måneder.. Grunnen til at vi kanskje "ligger litt lavt", å ikke sprader rundt å forteller absolutt alle om "forholdet" vårt, er fordi at jeg var sammen med søskenbarnet hans i 2 år. Dessuten bor vi på en liten plass, der alle kjenner alle. Folk elsker jo sladder! Så vi har blitt enige om å bare ta det med ro, å se hva som skjer! Greit nok, vi ser hva som skjer, å jeg føler i allefall at det fungerer fint! MEN; Det føles som om det alltid at det er jeg som tar kontakt med han! Kan gå flere dager uten at jeg hører fra han, så sender jeg en melding. Da svarer han alltid kjempe morsomt å fint, å spør som regel om jeg har lyst å komme inn til han en tur. Av og til kan det ta flere timer etter jeg har sendt melding! Men da ringer han ofte å "beklager" at det har gått så lang tid. Jeg vet jo at han har mye å gjøre, og er veldig opptatt om dagene.. Når jeg kommer på besøk til han ligger vi å prater til langt på natt. Om alt og ingenting.. Vi tøyser å fjaser om at vi skal kjøpe oss gard i fremtiden mye ant tull.. Så, hva sier dere? Er det bare jeg som grubler for mye over saken? Er kanskje ikke en stor sak at det som regel blir jeg som sender han en melding først? Eller? Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Akkurat sånn er jeg og, jeg tror det er ganske mange andre jenter som tenker sånn. Det kjennes på en måte ut som han ikke tenker så mye over ting som jeg bruker mye tid på å tenke over, men så kan jo det ha noe med kjønn å gjøre. Tror menn generelt tenker mindre på sånt enn oss. Men hvis det plager deg, så hvorfor ikke bare si det til han? Vet det er den faktoren med å føle seg masete, men hvis du bare sier at du hadde likt å høre fra han litt oftere så må vel det gå bra. En annen ting som hjelper, når du sitter og venter på svar, er å lese gjennom tidligere meldinger han har sendt o.l. Put's a smile on my face! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vi gutter bruker laaang til på å svare på meldinger, slik er det bare. Det høres ut som alt går fint for deg, ikke tenk så mye på det. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Du gjør samme feilen som milliarder av andre jenter her i verden. Dere tenker for mye, og legger alt for mye underliggende mening i hva vi gutter sier og gjør. Har du noen gang vært intressert i en gutt og sendt han mange subtile hint og meldinger om at du liker han? Og det virker som han ikke tar noen av hintene? Vel.. Det er akkurat det som skjer. Han tar ingen av hintene, rett og slett fordi jenter og gutter tenker TOTALT forskjellig. Vi gutter er smertelig enkle. Vi sier det vi mener, og har som regel ingen underliggende meninger med alt. Ta de enkle hintene som er klare som dagen, i stedet for å fokusere på de negative vage hintene, som jeg er rimelig sikker på at han ikke tenker på at han sender ut i det hele tatt. Ut i fra det jeg kan lese, så er det noen positive signaler som du kanskje overser: Da svarer han alltid kjempe morsomt å fint, å spør som regel om jeg har lyst å komme inn til han en tur. Av og til kan det ta flere timer etter jeg har sendt melding! Men da ringer han ofte å "beklager" at det har gått så lang tid. Når jeg kommer på besøk til han ligger vi å prater til langt på natt. Om alt og ingenting.. Vi tøyser å fjaser om at vi skal kjøpe oss gard i fremtiden mye ant tull.. Grunnen til at jeg delte opp det avsnittet i 3, er fordi her ligger det 3 ganske soleklare hint som du burde tatt for lenge siden. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Sånn er faktisk jeg og når jeg tenker meg om. Har fått litt kjeft av dama for det, men det betyr ikke at jeg ikke liker henne Aner heller ikke hvorfor det er sånn med oss, men.. Prøver å sende melding så ofte jeg kan! :S Vi har vært sammen i to år Lenke til kommentar
labamba Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Så godt det var å få tilbakemelding på dette! Er vel det som er saken; kan virke som om jenter tenker for mye, og gutter tenker for lite;) Men en ting til: hva synst dere om at det er søskenbarnet (fetteren) til x`en min jeg driver på med? Var sammen i 2 år, og det var ganske seriøse saker. Bodde sammen til og med. Men vi fant jo ut begge to at det var best å ikke holde sammen lenger. Så vi er jo gode venner, å ikke no stress liksom:) Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Så godt det var å få tilbakemelding på dette! Er vel det som er saken; kan virke som om jenter tenker for mye, og gutter tenker for lite;) Men en ting til: hva synst dere om at det er søskenbarnet (fetteren) til x`en min jeg driver på med? Var sammen i 2 år, og det var ganske seriøse saker. Bodde sammen til og med. Men vi fant jo ut begge to at det var best å ikke holde sammen lenger. Så vi er jo gode venner, å ikke no stress liksom:) Det trenger ikke å bety noe. Hvor god kontakt har de med hverandre? Og hvor lenge etter du gjorde det slutt med x'en begynnte du med han andre? Bare det at x'en din tilfeldig er i samme familie som en du nå dater, er ingen grunn til å stoppe opp hvis dere virkelig liker hverandre. Kanskje søskenbarnet kommer til å rynke litt på nesen av det i begynnelsen, men det kommer garantert til å gå over. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Så godt det var å få tilbakemelding på dette! Er vel det som er saken; kan virke som om jenter tenker for mye, og gutter tenker for lite;) Men en ting til: hva synst dere om at det er søskenbarnet (fetteren) til x`en min jeg driver på med? Var sammen i 2 år, og det var ganske seriøse saker. Bodde sammen til og med. Men vi fant jo ut begge to at det var best å ikke holde sammen lenger. Så vi er jo gode venner, å ikke no stress liksom:) Gutter tenker nok bare på andre ting enn oss jentene Mens vi grubler over følelseslivet vårt så tenker de på hva de skal ha på brødskiva ^^ Dere er jo ferdige med forholdet deres, og det virker som om det ble slutt på en fredelig måte, da dere ble enige om at det var best å ikke være sammen lenger. Da ser jeg ingen grunn til at det skal være noe problem Når man bor på en sånn liten plass (jeg er fra bygda selv) så har man ikke så mange å velge mellom, om det er vanskelig å unngå at folk er i slekt. Sånn er det bare Når det kommer til rykter så er det også bare sånn det er på sånne plasser. Dere får le av dem mens dere koser dere sammen, vettu Endret 17. desember 2008 av paaskehare Lenke til kommentar
labamba Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Det er 4måneder siden vi slo opp, så det begynner jo å bli en stund siden nå. Å ryktene sier at han har truffet en annen han også. Noe som jeg synest er kjempe fint for han! Det er jo naturlig at jeg kommer meg videre også! Men, litt dumt at det er med søskenbarnet hans da.. De er vel ikkje sånn kjempe nærme, men de bor jo 5min fra hverandre. Så det er klart, de har jo en del kontakt med hverandre.. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ah.. 4 mnd siden ja.. Ja da er det nok helt trygt Uansett hvor sinna/skuffet han kanskje blir, så kommer de følelsene til å gi seg mye fortere enn de følelsene du føler for søskenbarnet hans. For alt du veit kommer du aldri til å miste følelsene for han, og da er det dumt å måtte droppe det hele kun fordi de er i samme familie. Hele verdens befolkning kan linkes sammen med max 6 ledd (Six Degrees of Seperation theory) så bare fordi de kjenner hverandre gjennom første ledd, skal ikke være noen grunn til at du skal sette deres følelser på vent. Lenke til kommentar
labamba Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 I hvertfall for oss som bor på bygda er omtrent alle i slekt med hverandre:) Egentlig en ganske vanskelig situasjon dette her. Sladder fra alle kanter! Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 "Far og mor, søster og bror" er jo en kjent greie i bygdene, så søskenbarn kan vel nesten regnes som fjern slekt. Så du trenger ikke å tenke på det der. Pæs på, sier jeg! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 I hvertfall for oss som bor på bygda er omtrent alle i slekt med hverandre:)Egentlig en ganske vanskelig situasjon dette her. Sladder fra alle kanter! Det jeg tror er viktig for dere nå, er å ikke tenke på alle andre. Vær litt ego, og tenk på dere selv, og hvor dere vil med forholdet. Er svaret at dere virkelig vil få et forhold til å fungere, så er det bare å gå offentlig med det med en gang. Dere vil bli overasket over hvor akseptert det blir, og hvor fort det går over hos de som ikke aksepterer det med en gang. Hvis dere finner ut av at dere kun er intressert i å ha det morro sammen, og ha det deilig og koselig en periode, så er det kanskje like greit å holde det under radaren. Lenke til kommentar
labamba Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Det er vel det som er saken, vet ikke hva vi vil med hele opplegget:P Så jeg lurte bare på, utifra de tegna jeg har beskrevet ovenfor, hva jeg skal tro om hele greia liksom.. Vanskelig dette:) Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Henviser til min første post i denne tråden Det er de eneste konkrete tegnene jeg kan se.. Men tror kanskje du burde ta å snakke med han om det hele, så dere kan finne ut av hva dere vil. Kommunikasjon er alfa-omega! Lenke til kommentar
granny Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Om det er noen "trøst" så blir det ikke bedre med årene... Vi jenter tenker alt for mye og prøver å tolke og finne skjulte meninger i det meste... Er smertelig klar over det men likevel... Senest i går kveld hadde jeg en tung stund nettopp på grunn av dette - det viste seg å være en ubegrunnet frykt - igjen! Ta en prat om det dere.. så finner dere nok ut at det er som flere er inne på - gutter tenker litt annerledes en oss jenter på slikt. Når det gjelder det at de er fettere så tror jeg kanskje det enkleste er at du tar kontakt med x-en og forteller hvordan det er - så slipper han å høre det "på bygda" Det enkle er ofte det beste vet du. Lykke til! Lenke til kommentar
El Grebr Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er vel det som er saken, vet ikke hva vi vil med hele opplegget:P Så jeg lurte bare på, utifra de tegna jeg har beskrevet ovenfor, hva jeg skal tro om hele greia liksom.. Vanskelig dette:) Du er ikke sikker på hva du vil? eller? Bare snakk om det neste gang du er på besøk:) det er veldig bra å snakke om slike ting.... synd at ikke alle gjør det med en gang. Men pass litt på... Hvis dere skjuler det for eksen blir det ekstra ille om det skulle komme ut... da mener jeg det er bedre å si det som det er... hvis det er seriøst mellom dere vel og merke Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Om du ikke vet hva du vil, hvordan skal han vite det? Uansett. han virker ikke helt gira... Og siden han mener dere børligge lavt så er han sikkert flau over å holde på med deg. Lenke til kommentar
labamba Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Akkurat det som gjør saken ekstra vanskelig. Jeg er ikke sikker på hva jeg vil med hele oppleggt selv.. Du sier han virker flau for å drive på med meg? Det inntrykket har jeg ikke fått. Heller tvert imot! For eksampel får kompissene hans ringer, da prater de mye om at jeg er der, å jeg "blir ofte med", eller iallefall et tema i telefonsamtalene (han forteller om morsomme ting vi har prata om og sånn). Vi er begge blitt enige om å ligge lavt, pga at vi føler at dette er en sak mellom oss, å ikke hele resten av bygda. Ingen er interisserte i å bli det store samtalemnet på den lokale butikken (mye pga av eksen min..). Vi har forresten ikke klart å holde det så "hemmelig" som vi ville, siden han har fortalt om meg til en god del av vennene sine. Til og med besteforeldre og foreldre vet om meg! Så flau? Tror ikke jeg i alle fall:) eller tar jeg helt feil?:/ Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Himmel og hav da jente! Dette er jo noe _helt_ annet! I alle fall en av dere har null peiling på hva "ligge lavt i terrenget" vil si Dette virker jo mye bedre for din del. Bli sammen med fyren og opplev litt med han da. Du lever i dag, det er nå du er ung. Skaff deg alle de erfaringer du kan med menn. så mange som overhode mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå