Sondre Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Nå nylig har Firefox helt sluttet å huske innlogginger jeg har gjort på forskjellige nettsider, og jeg må logge inn selv hver gang. For eksempel YouTube. Alltid når jeg har gått inn på siden, har jeg vært logget inn, men nå må jeg logge manuelt inn hver gang jeg besøker. Dette har skjedd nylig og jeg aner ikke hva problemet kan være. Jeg hadde ikke tuklet med innstillingene før dette skjedde. Edit: Problem løst ved å reinstallere programmet. Endret 19. desember 2008 av Sondr3h Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 sjekk om det er huket av for å huske passordet på nettsteder. du finner det i under innstillinger- sikkerhet ( menyvalg verktøy) i FF Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) sjekk om det er huket av for å huske passordet på nettsteder.du finner det i under innstillinger- sikkerhet ( menyvalg verktøy) i FF Den er og har alltid vært checka. Firefox husker passordene, bare ikke innloggingene. Endret 16. desember 2008 av Sondr3h Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kjørt CCleaner? Tips: FF tillegg som heter Sxipper. Det kan huske innlogginsetaljer o.l Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Hva gjør CCleaner? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 du har også fane valget "personvern" der det er noen innstillinger. jeg mistenker at innlogging (hvis det er brukernavnet du mener )har noe med privat data å gjøre. det er også et valg for å huske innhold i skjemaer som jeg mer at innlogging er. nå er det ofte slik at de programmene som skal rydde opp også fjerner alle informasjon om deg på nettet og da forsvinner også passord og brukernavn. på en anne side så kan det være bra å få fjernet alle skit før du da loger deg inn og velger å huske inlogingen . hos meg (som også bruker FF) blir jeg innlogget på hardware automatisk Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ingenting under Personvern fikset problemet. Fant akkurat ut at jeg har det samme problemet på laptopen min. Kan det være feil i den siste oppdateringen av Firefox? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hva gjør CCleaner? det forsøker å rydde opp i systemet. som f.eks fjerner unødvendige filer og referanser i registret i Windows. du kan fjerne programmer eller hindre at de starter opp når maskinen slåes på og så kan det ta bort Cokies Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Tror neppe det funker. Har slettet alle cookies flere ganger, uten hell. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Ingenting under Personvern fikset problemet. Fant akkurat ut at jeg har det samme problemet på laptopen min. Kan det være feil i den siste oppdateringen av Firefox? versjon FF ? versjon Windows ? jeg har xp og FF 3.0.3 hva har du krysset av under fanen personvern og valget privat data . du bør i hvertfall ha krysset av valget om å bli spurt før privat data slettes Endret 16. desember 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Windows Vista Home Edition. Firefox versjon 3.0.4 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Problemet er nok ikke at Firefox ikke husker innlogginger, det er nok heller at Firefox glemmer dem. Cookies er det som husker innloggingen din på et nettsted, hvis du fjerner dem er det ikke rart Firefox glemmer dem. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Er klar over det, og vet at det ikke er problemet. Ingen sider husker meg, selv om alle cookiene er lagret. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Og du er sikker på at du ikke sletter dem når du lukker Firefox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå