BjornAlex Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei. Jeg har et liite problem når jeg spiller så begynner alt og gå i "slowmotion" borsett fra musikken. Det varer 1-2 min og så blir alt normalt igjen. det er og i menyen på spillet. Har blitt fortalt at det kan ha noe å gjøre med at jeg har 2x500GB harddisker som nesten er fulle og da går det lissom tregt. har prøvd å formatere men det hjalp ikke. dataen er heller ikke varm. det er helt det samme problemet om jeg spiller nyere spill som krever mye av dataen eller eldre mindre krevende spill. kun bevegelsene og effekt lydene som blir påvirket og bakgrundsmusikken er helt normal. Daten er 2.7 Intel Core 2 Duo 4.0 GB RAM 2 X XFX GeForce 8600 GT (SLI) 2 X 500GB SATA2 Windows Vista Ultimate SP1 32bit Håper å høre fra dere! Mvh Bjørn Vardan Lenke til kommentar
BjornAlex Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Ja skjer i alle spill, hørt om noe lingnende før? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kanskje driverproblemer? Lenke til kommentar
BjornAlex Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Nei tror ikke det har sjekket alt av drivere og lastet ned de seneste.. Er ingen som har hatt noe serlig svar til meg for hørt litt rundt i butikker osv. Setter pris på alle innlegg og på forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå