FuzzFuet Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Hei! Fikk en liten tanke om å henge tv-en min på veggen, slik som den står nå passer det veldig bra synes jeg TV-en må kunne stå like langt ut fra veggen som den gjør nå, 28cm. Hva tror dere? Hvilke veggfester passer og hvor mye ca må jeg ut med for et veggfeste? TV-en er en Sony W4000. Endret 16. desember 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei!Fikk en liten tanke om å henge tv-en min på veggen, slik som den står nå passer det veldig bra synes jeg TV-en må kunne stå like langt ut fra veggen som den gjør nå, 28cm. Hva tror dere? Hvilke veggfester passer og hvor mye ca må jeg ut med for et veggfeste? TV-en er en Sony W4000. hvor mye du må ut med er litt avhengig hvilket type feste du vil ha. om du vil ha et feste så du kan "vippe" tven opp og ned, eller fri det ut osv. hvis du skjønner. eller om det bare skal henge rett på veggen uten noen form for å kunne dra og vippe det. hvor stor er tven ? mange tommer. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Oi glemte det, 40" er TV-en. å tilte den opp og ned er ikke noe must, men om den kunne dras eller justeres ut til vertfall 25cm fra veggen er et must Endret 16. desember 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå