Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]


Kimelimm

Anbefalte innlegg

DEN HELVETES MØRKETIDA, SLÅR FAEN MEG FOTEN SÅ JÆVLI MYE I DETTE FORPULTE JÆVLA MØRKE! SKULLE FOR FAEN DRATT TE DET JÆVLA MØRKET VISS JEG HADDE FÅTT TAK I DEN JÆVELEN! TÅA OG DEN JÆVLA SEXYE RÆVA MI ER FOR FAEN MEG SNART BPORTE DIN JÆVLA HÆSTKUK! FÅ DET IDAG DIN JÆVLA KU!

 

Godt og få sånne ting ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, jeg har blitt invitert til tre fester, men så plutselig forsvant den ene jeg skulle til, hvor det faktisk var kontroller av komunen da det skulle foregå i kommunalt hus. Så jeg velger å gå til en venninne hvor meg og 24 andre kommer og skal være hjemme alene. Mamma sa at hvis vi skulle være alene så var det uaktuelt så jeg skjøt inn at "nei, vi skal være i kjellerleiligheten. Foreldrene skal ha gjester oppe!" og så tror hun at jeg og fire andre kommer.... BAH, JEG HATER Å LYGE, MEN FY FAEN FOR EN KONTROLLFREAK!! Jeg er nå den i kullet mitt som har holdt seg unna alkoholen så hun kan for faen ta det med ro!! "Jeg skal ha adressen, navnet til foreldre og nummeret". wtf!?

Lenke til kommentar

HVORFOR I HELVETTE MÅ MIRROR'S EDGE VÆRE SÅ JÆVLIG VANSKELIG!!!!!!1111 !!?

 

(ja.. jeg vet.. jeg klarer det ikke )

 

FORBANNA TERRENGPULTE FJELLGEIT!!!! JEG KLARER IKE DE SISTE CHAPTERNE. HVORFOR I FITTE-LAND MÅ JEG VÆRE SÅ FAENS NOOB I DETTE SPILLET!!! KLARER FAEN MEG IKKE DEN NYE XBOX KONTROLLEN HELLER!!!!1111 SPILT ALLT FOR MYE PLAYSTATION.. ! DRA MEG I I ANALEN SONY!!!

 

SÅ JEG ER FAEN MEG ALT FOR VANT TIL PS2 KONTROLLENE!!! HELVETTE!! HVORFOR!?! HVORFOR MEG FOR FAEN I HELVETTE! DRA TIL HELVETTE DIN SLINGREFITTE SKRIVER! NÅ VIL IKKE SKRIVEREN SKRIVE UT DE ARKENE JEG VIL HA ENGANG!!! FUCK DELL-SKRIVERE!!! AHHHH!!! WAHHHHh!!

 

der ja.. skriveren funker jo! Nå ble jeg glad i igjen :D

 

MEN FAEN! JEG KLARER FORTSATT IKKE MIRROR'S EDGE!! JEG SKAL NEDRINGE DICE, OG BE DEM KOMME HIT OG RUNNE SPILLE FOR MEG!!! DET SKAL DEM FAEN MEG GJØRE!! iKKE MIN FEIL AT JEG ER NOOB I DETTE SPILLET!! dET ER DEN JÆVLA DRITT KONTROLLEN OG DEN VANSJELIGHETS GRADEN I SPILLET! ER IKKE MIN FEIL AT JEG ER DUM!! JÆVLA MONGOTRALLE!!!

 

pfjo.. nå fikk jeg ut alt raseri :D.. nå skal jeg prøve og ikke ødelegge Mirror's edge CD-en og håndkontrollen.

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar

Jævla fittesnø, kombinert med en helt latterlig dårlig vinterbil. Det eneste bilen er god på på vinteren er å dra breisladd, men det er også alt. Setter meg fast OVERALT. Satt meg bom fast og trengte hjelp for å komme løs tre ganger bare i dag, satan så jævlig herk senkabil er på vinteren.

 

Kom meg for faen ikke inn på parkeringa utafor heller, var 1meter unna i en oppoverbakke da jeg stoppa helt og stod å spruta snø flere meter bak meg. Så jævlig irriterende. Satte meg også fast igjen på parkeringa da jeg skulle ut å handle også. Måtte stå å grave og strø og herje 20min før jeg kom løs. Spant helt ned til asfalten så kom jeg løs til slutt, var det eneste som funka. Satte meg også fast uttafor en butikk, men da klarte jeg etter et halvminutt med spinning å komme løs.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Jævla fittesnø, kombinert med en helt latterlig dårlig vinterbil. Det eneste bilen er god på på vinteren er å dra breisladd, men det er også alt. Setter meg fast OVERALT. Satt meg bom fast og trengte hjelp for å komme løs tre ganger bare i dag, satan så jævlig herk senkabil er på vinteren.

 

Kom meg for faen ikke inn på parkeringa utafor heller, var 1meter unna i en oppoverbakke da jeg stoppa helt og stod å spruta snø flere meter bak meg. Så jævlig irriterende. Satte meg også fast igjen på parkeringa da jeg skulle ut å handle også. Måtte stå å grave og strø og herje 20min før jeg kom løs. Spant helt ned til asfalten så kom jeg løs til slutt, var det eneste som funka. Satte meg også fast uttafor en butikk, men da klarte jeg etter et halvminutt med spinning å komme løs.

¨

 

Det er bare du som er dårlig sjofør :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...