Kakeshoma Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 fsx, det funker bra å rappe postene dine med stilen til "Tommy Pedersen" i torsdag kveld from the new valley. Utrolig morsomt, keep it up. Ble i grunn gladere nå, så da trekker jeg meg herfra. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Haha ser du prøver og hisse meg opp blir litt vanskelig det gitt :!: Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Forbered dere på juling om dere drar på bygdefest ^^ Edit: Mehehehe! Endret 23. januar 2011 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 SÅ JÆVLA FUCKINGS MYE PRIS SATT DEM PÅ AT JEG STILTE OPP FOR DEM HVER GANG DE BA MEG OM Å VÆRE EKSTRAVAKT!!!!! HADDE 50% STILLING, 0 FRAVÆR, ALLTID PRESIS; MEN SÅ TILBYR DE MEG 14% STLLING NÅ!!!!!!!! KA I HELVETTE E GALT MED DE SOM ANSETTER FOLK!! STILLER FAEN IKKE OPP OM DEN SOM FIKK STILLINGEN MIN ER SYK!! FAEN DA SKIFTER JEG HELLER ARBEIDSPLASS!!!! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) FITTE DA FOR FAEN! Jævlig moro å stille opp 5 helger på rad som deltidsansatt, null liv på meg de gangene det faktisk er venner og kjente hjemme. Ellers jobber jeg annenhver helg. Blir ofte bedt om å ta 10-timers lørdagsvakter i frihelga også. Så kommer den ENE FUCKINGS DAGEN jeg vil være sammen med familien. Jeg ber om TRE TIMER fri. Jeg har ikke vært sjuk mer enn en dag på 2 år. FUCK MY LIFE! Endret 12. februar 2011 av Jimbolaia Jones Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) FØRST E ROMMET MITT FØRR KALDT, SÅ SLO Æ PÅ OVNEN... GJETT KA?!?!? DET BLEI TYKJE MÆ KUKVARMT HER GAAAAAAAAAH edit: SÅ SKRIV Æ FEIL OGSÅ... SVARTE Endret 12. februar 2011 av Dermuszdel 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 JÆJ ÆR NÅ INNI HELLVETTE FORBANNNA FÅRR ATT DÆRMUSSDELL SKRIVER FONETISSK! ...kødda... Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 I hate myself. Too.. much.. macdonalds! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) JÆJ ÆR NÅ INNI HELLVETTE FORBANNNA FÅRR ATT DÆRMUSSDELL SKRIVER FONETISSK! ...kødda... Æ SKRIV BODØVÆRING NÅR E Æ FØRRBANNA, SÅ DU FÅR BARE KLAPP IGJEN KJEFTEN DIN FØR Æ VRIR OM HAUE PÅ DÆ *kødda* :!: Endret 12. februar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 sinna og såra Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 JÆJ ÆR NÅ INNI HELLVETTE FORBANNNA FÅRR ATT DÆRMUSSDELL SKRIVER FONETISSK! ...kødda... Æ SKRIV BODØVÆRING NÅR E Æ FØRRBANNA, SÅ DU FÅR BARE KLAPP IGJEN KJEFTEN DIN FØR Æ VRIR OM HAUE PÅ DÆ *kødda* :!: Æ SKRIV SVOLVÆRING NÅR Æ INN I D RØDASTE FØRBANNA, SÅ DU FÅR BARE KLAPP IGJÆN GULPARHÅLLE DETT FØR Æ STREKKA EN GENSER AV HALSPULSÅRA DI! *kødda* Men det kjentes gøtt ut å skrive det <3 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 DÆRRMUSSDELL NÅ MÅ DU BARE ROE DÆJ FØR JÆ KÅMMER Å KALLERÆ HÆSSTKUK PÅ DENN DÆRRE NORNÅSJKEN DIN! ...kødda.... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 FOR HELVETE I SATAN; FØRST SÅ RYKER DEN HELVETES LADEREN TIL BÆRBARE PC OG NÅ RYKKER MULTILADEREN WTF HELVETES FITTE KUCK RÆVKJØRTE RASSEHØL I ANALEN I DEN SYKE RÆVA TIL DEN FUCKINGS LADEREN :realmad: 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Denne tråden e full av surkuka 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Denne tråden e full av surkuka Det er meningen Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Dritt og ha matteprøve, og vite at man ikke greier mer en 4're fordi min lette ad/hd slår inn hver gang jeg gjør lekser og jeg blir totalt ufokusert (har ikke ad/hd da...) og at jeg ikke får mer en 4,5 i snitt på vgs om jeg ikke skjerper meg nå! Og det betyr at framtiden min er ødelagt... Og enda går jeg bare 1'ste på vidregående. Fuck meg! I'm out... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 FAEN FITTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jævla kuksugerspill! Jeg hater Trackmania Nations Forever, og med god grunn. Har spillt det i to dager og fått over 200 medaljer, deriblant slått Nadeo på over halvparten av banene, og bare fordi jeg skal være så dum å lage en ny profil for å få åpnet enda en bane i dag, så sletter den min gamle profil, til tross for at det står "Your profile WILL NOT BE DESTROYED"!!!?!? Ja, jeg skylder på spillet fordi det stod i klartekst at min gamle profil IKKE ville bli slettet selv om jeg logget ut og logget inn med en annen profil. Jeg har også prøvd å søke etter filen med file recovery-verktøy uten hell. Jeg finner heller ikke noen 100% gold medal savegames eller lignende på nettet, så jeg kan fortsette nærmere der jeg slapp. Det kommer til å være lenge til jeg gidder å spille TMNF igjen. Forresten, det hjalp ikke å skrive om det. Er fortsatt nøyaktig like sint. Sug meg og FML. 2 Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=iJ1kp8d7iLE&feature=player_embedded Unge, hvite, idealistiske og naive kvinner som reiser ut for å gjøre en "forskjell" i verden, men som istedet blir voldtatt av befolkningen dem kom for å hjelpe. Fy faen så brutalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå