TMB Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Minner meg litt om fsx du... ER KOMPISSEN TIL FSX GÅR I SAMME KLASSE SOM MEG Hahaha, seriøst? Hils og si at vi savner han. Man of War 1945 = fsx Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg hater drittunger som skriker på bussen. Det er så jævlig irriterende, og når moren en gang ikke i det minste prøver å roe ned ungen, så koker det som faen inni meg. :wallbash: :realmad: Jævla drittunger. 3 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Ok... HVORFOR FAEN I HELVETE BLE NETTET PLUTSELIG SÅ JÆVLIG TREGT????? :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: Dobbeltpost... my bad. Endret 7. november 2010 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 HVORFOR I HELVETE FOR JEG IKKE MINECRAFT SERVEREN TIL OG FUNKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????? :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Skal vi heller spille CSS sammen??????? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 FAEN I HÆLVETTES JÆVELA KUK FITTE FORPULTE RÆVKJØRTE FAENS HITLERSLEIKER FORELDRE SOM TAR FRA MEG DET ESSENSIELLE I LIVET , INTERNETTET SÅ JEG MÅ SNIKE MEG TIL DET SATANS NETTET NÅR DE IKKE ER HJEMME..... HELVETTE HVORDAN SKAL EN FUCKINGS UNGDOM LEVE UTEN DET!????! GÅR FAEN MEG IKKE ANN Å LEVE MED 5 MINUTTER NETT OM DAGEN . :wallbash: :realmad: :wallbash: :realmad: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Faen jeg hater "venner" som går bak ryggen din!! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er sulten, men så gidder jeg ikke å lage mat. jeg er så skuffet over meg selv! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er sulten, men så gidder jeg ikke å lage mat. jeg er så skuffet over meg selv! HAHA TIÅRETS FY FITTE FAEN FORBANNANDE KØDD SOM TRUR HAN ER VERDT NOE SOM FAEN PLAGER DRITTEN UT AV MEG, FOR FAEN I HORELAND HAN BURDE REISE TIL FITTE FAEN FØR JEG KLIKKER Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du fikk beholde brukeren din altså. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du fikk beholde brukeren din altså. jepp Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Gjensyn med Snatch. Fin film! edit - Jeg troor jeg havnet i feil tråd her.. Endret 11. november 2010 av olehh 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 mine innlegg funker jo ikke lengre... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 HVORFOR I HELVETE FOR JEG IKKE MINECRAFT SERVEREN TIL OG FUNKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????? :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: får heler den ikke til og funke Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) HVORFOR FUNKER IKKE MIECRAFT SERVEREN FOR EN JÆVLA HORE :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: Endret 15. november 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Endret 19. januar 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
ets Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 FAENS FORBANNADES FITTE HORE FAENS MONGOLIDE HOMSE LÆRER RYK OG REIS TIL HÆLVETRE. FAEN ANKLAGER OSS FAEN MEG FOR Å HA BLITT KASTET UT AV TIMEN MEN VI SPURTE FAEN MEG LÆREREN OM VI FIKK GÅ UT OG HAN SA JA. FAENS FITTE LÆRER SOM JUGER TIL FORELDRA MINE PÅ MAIL DEN FITTA BLIR SÅ JÆVELIG FORBANNA FAEN I HÆLVETE KUNE DREPE HAN. :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: PS: TRYKER SÅ JÆVELIG HARDT I TASTATURET SÅ LÆREREN SPØR HVA JEG DRIVER MED ;) :roll: :cool: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 HELVETES POSTEN! Er det mulig å være så treige?! Pakka mi har vært på samme stedet 5 timer idag, og den har ikke flyttet seg av flekken, så nå må jeg sikkert vente enda en dag. Posten har brukt en og en halv dag på å flytte seg 5 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå