ets Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 FAEN FORBANADES FITTE HORE JENTE IDOT I DEN HÆLVETTES FORPULTE KLASSEN MIN JEG BLIR SÅ FAENS FITTE FORBANA PÅ HENNE VIL SLÅ TIL MUGGENE HENNSE FITTE HORE FAEN :wallbash: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 FORBANA PÅ HENNE VIL SLÅ TIL MUGGENE HENNSE FITTE HORE FAEN :wallbash: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: Minner meg litt om en vennine som fikk silikoninnleggene knust da noen bommet med et balltre i gymmen. 2 Lenke til kommentar
ets Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hva skjedde ? HENNE FITTA TOK FAEN MEG OG SPARKA MEG OG SLO MEG OG ØDELA ARKET MIT DEN HÆLVETES FITTE FAENS HORA KAN FØKKE SEG I RÆVVA :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: FORBANA PÅ HENNE VIL SLÅ TIL MUGGENE HENNSE FITTE HORE FAEN :wallbash: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: Minner meg litt om en vennine som fikk silikoninnleggene knust da noen bommet med et balltre i gymmen. HAHAHA SNART SÅ JEG GJØR DET PÅ DET FITTE SVINET :tease: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Minner meg litt om fsx du... Lenke til kommentar
ets Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Minner meg litt om fsx du... ER KOMPISSEN TIL FSX GÅR I SAMME KLASSE SOM MEG 3 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jøran? lær deg grammatikk før du skriver her!. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er da vel ingen som bryr seg om grammatikk i bannetråden. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Minner meg litt om fsx du... ER KOMPISSEN TIL FSX GÅR I SAMME KLASSE SOM MEG Hahaha, seriøst? Hils og si at vi savner han. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) nå er jeg sur Endret 5. november 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hahaha, seriøst? Hils og si at vi savner han. fsx har postet to ganger bare på denne siden, om jeg har skjønt det riktig. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 FY FAEN DEN JÆVLA KØDDEN SOM KASTER PAPIR BITER PÅ MEG I HELE 7 OG 8 OG 9 KLASSE FIKK JEG ENDELIG HEVNET MEG KASTA EN FLASKE DRITT FORT OG HARDT PÅ DEN LÆVLA KØDDEN :realmad: (PLASTIK FLASKE) Lenke til kommentar
ets Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 FY FAEN DEN JÆVLA KØDDEN SOM KASTER PAPIR BITER PÅ MEG I HELE 7 OG 8 OG 9 KLASSE FIKK JEG ENDELIG HEVNET MEG KASTA EN FLASKE DRITT FORT OG HARDT PÅ DEN LÆVLA KØDDEN :realmad: (PLASTIK FLASKE) [/quot fy faen ja hun fikk vondt den idioten :thumbup: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Bruk balltre neste gang! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Idioter som insisterer på å bruke "your" eller "ur" når det skal stå "you're". Hvorfor i svarte helvete forkorter folk "you" i det hele tatt? Er folk faktisk så jævla slappe og/eller dumme at de faktisk ikke greier å legge til to ekstra bokstaver? Dø i en brann. 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Enig med karen ovenfor her. Har til og med sett folk som gjør det på norsk. u r ik d as brur Det oversettes til "Du er ikke det ass, bror". Lær dere å skrive riktig norsk eller bare hold kjeft, jævla stygginger. Endret 5. november 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Nå er jeg sur på pc Endret 5. november 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå