chokke Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) SKAL DET VÆRE SÅ FUCKINGS VANSKELIG Å STAPPE DE JÆVLA TALERKNENE EN HAR BRUKT INN I OPPVASKMASKINEN ISTEDET FOR Å DEDIKERE EN JÆVLA KVADRATMETER TIL HVER JÆVLA BRUKTE TALERKEN? SÅ I TILLEGG GI MEG DEN FUCKINGS SKYLDA OM Å VASKE DRITTEN FORDI JEG OGSÅ HAR BRUKT STEDET! SPAR MEG FOR FUCKINGS HELVETE, JEG VIL IKKE RYDDE OPP ALLE ANDRE (min søster, but still) SITT ROT. Fuckings kviser, helt enig. Hvorfor skal det vokse slike gule satanistiske skapninger midt i trynet og på ryggen, i tillegg så skal de faen meg blø til enhver upassende tid. Jævla gøy å bruke skjorte for så finne ut at blodflekker synes igjennom! Brenn! There, I removed it. Endret 29. desember 2008 av chokke Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg skal stå på ski i morgen, og har skaffet masse musikk som jeg skulle legge inn på den nye shuffelen jeg skulle kjøpe i dag, men neida! De var UTSOLGT! Jeg som gledet meg til musikk i bakken -.- Jeg blir faktisk litt bedre av å ha musikk : / Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hvor jæææævlig vanskligt kan det være å få 3 x strike i bowling på gta 4?! Har prøvd alt, kasta kulen seint, fort, medium speed...alle mulige måter, ikke faen. Det er helt random, faen i helvete! Ja goddag Mr. Random game! Random i say!! Meh, er jo bare å skru kula. Lærte meg det på et par forsøk ;d *plage* edit: får vel ha med noe e-rage. AAWH HODET. FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Endret 29. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Stakkars dere som er plaget med kviser, der er jeg meget heldig! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 HELVETE JÆVLA KUK. JEG SKAL SPARKE DEN JÆVLA FANTAFLASKA HER RETT OPP I RÆVA PÅ HAN GLOKALENETT SERVICE-FYREN SOM SIER AT LINJA HER FUNKER. KOBLER UT 1 MINUTT HVERT 10ENDE MINUTT HER. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Helvete! Gaaahhh Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 HELVETE JÆVLA KUK. JEG SKAL SPARKE DEN JÆVLA FANTAFLASKA HER RETT OPP I RÆVA PÅ HAN GLOKALENETT SERVICE-FYREN SOM SIER AT LINJA HER FUNKER. KOBLER UT 1 MINUTT HVERT 10ENDE MINUTT HER. Trådløs? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Forpulte Israel, snart klikker jeg internasjonalt. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Visst du gjør det blir det krig da Satan steike for et tregt nett !! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 FY FAENS DRITT SEKK!! FØBANNA DO-KOST!! KAN NO FØ FAEN TA DEN JÆÆÆÆÆÆVLA MOBIL TELEFONEN NÅR EG PRØVE RINGA DEG!! KJE FAEN OM EG GIDD KJØPA DRIKKA TE DEG I MÅRO!!! NOOB!! RETARD!!! DRA MEG I DRUO!!! Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Haha Å FAEN JEG SKAL KLARE DEN BANA !! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 SATAN INN I GOKK HELEVTE, HVORFOR MEG?!!!??!? HELVETE ER DET MULIG!!! JEG ROTET TIL HELE GREIE. FAEN I SATANS FITTE. Nå får jeg bare lete videre etter ny en Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Snakker sikkert om en dame eller nokka Slik jeg tolka det Endret 30. desember 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Snakker sikkert om en dame eller nokka Slik jeg tolka det Nja, kan vel stemme EDIT: Kanskje det ordner seg med et mirakel Endret 30. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Too many fishes in the sea? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Veldig morsomt.. ER DET MULIG >.< HVORDAN KLARTE JEG DET MES UMULIGE :O men tror det ordner seg Lenke til kommentar
Looz Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvorfor FAEN skal hele verden i unntakstillstand bare fordi noen IDIOTER har bestemt at vi skal "FEIRE" FUCKINGS JUL??????????? HVA I HELVETTE ER DET VI FEIRER??? OG HVORFOR SÅ FORPULT LENGE?? fikk ikke kjøpt meg middag i dag fordi FORPULTE kiwi hadde stengt tidligere! OG DET ER JO FAEN IKKE HELLIGDAG I DAG ENGANG FOR GUDS SKYLD!!!! JUL MEG OPP I RÆVVA!! genial tråd:D se så glad jeg ble:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå