Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]


Kimelimm

Anbefalte innlegg

SKAL DET VÆRE SÅ FUCKINGS VANSKELIG Å STAPPE DE JÆVLA TALERKNENE EN HAR BRUKT INN I OPPVASKMASKINEN ISTEDET FOR Å DEDIKERE EN JÆVLA KVADRATMETER TIL HVER JÆVLA BRUKTE TALERKEN? SÅ I TILLEGG GI MEG DEN FUCKINGS SKYLDA OM Å VASKE DRITTEN FORDI JEG OGSÅ HAR BRUKT STEDET!

SPAR MEG FOR FUCKINGS HELVETE, JEG VIL IKKE RYDDE OPP ALLE ANDRE (min søster, but still) SITT ROT.

 

Fuckings kviser, helt enig. Hvorfor skal det vokse slike gule satanistiske skapninger midt i trynet og på ryggen, i tillegg så skal de faen meg blø til enhver upassende tid. Jævla gøy å bruke skjorte for så finne ut at blodflekker synes igjennom! Brenn!

 

There, I removed it.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor jæææævlig vanskligt kan det være å få 3 x strike i bowling på gta 4?! Har prøvd alt, kasta kulen seint, fort, medium speed...alle mulige måter, ikke faen. Det er helt random, faen i helvete! Ja goddag Mr. Random game! Random i say!!

 

Meh, er jo bare å skru kula. Lærte meg det på et par forsøk ;d *plage*

 

 

 

edit: får vel ha med noe e-rage.

 

AAWH HODET. FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Hvorfor FAEN skal hele verden i unntakstillstand bare fordi noen IDIOTER har bestemt at vi skal "FEIRE" FUCKINGS JUL???????????

 

 

HVA I HELVETTE ER DET VI FEIRER???

 

OG HVORFOR SÅ FORPULT LENGE??

 

 

 

 

fikk ikke kjøpt meg middag i dag fordi FORPULTE kiwi hadde stengt tidligere! OG DET ER JO FAEN IKKE HELLIGDAG I DAG ENGANG FOR GUDS SKYLD!!!!

 

JUL MEG OPP I RÆVVA!!

 

 

genial tråd:D se så glad jeg ble:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...