Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

FAEN I HELVETE, siste rest i is-boksen så skal den gå til helvette pga. en sjokoladesaus som så ut som den hadde gått ut på dato for fem år siden, rett og slett kvalmt :(

FAEN I HELVETE X3....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen! Norskeksamen imorgen, og økonomi! Fortsatt faen! Kjemi og engelskeksamen på mandag! Matteeksamen på tirsdag. For moroskyld hadde jeg fysikkeksamen på onsdag. Faen, enda en helg med revision!

JEGVILHASOMMERFERIENÅ!

Lenke til kommentar

KOFFØR I HÆLVETTE kan sola aldri vis sæ?! E så satans lei det hær hælvettes rægne no at!! FAEN!

Fordi klokka er ti over to på natta. :cool:

Hvorfor i helvete kan ikke Norge være en karibisk øy hvor temperaturene sjeldent går under 20? Hater og gå i så jævla mye klær hele tida!

Lenke til kommentar

HVORFOR SKAL DE ANDRE SKOLENE FÅ STREIK OG IKKE VI!? "Det er ikke aktuelt å stenge skolen." HVA FAEN ER DU DUM I HUET EAOFMEAFA!

HVORFOR I HELVETTE KAN IKKE FOLK BARE SI TING SOM DET ER, "NEI VI HAR FULL BIL" SÅ SPØR DERE FAENMA EN ANNEN ETTERPÅ, "jeg skal ikke dit idag, orker ikke. Men jeg sier ifra om jeg skal." FLOTT AT JEG SER DEG MED NOEN ANDRE PÅ DEN PLASSEN OG AT DET SKJER 3 GANGER ETTERHVERANDRE A DIN JÆVLA KRÅKE.

OGSÅ BLIR JEG SÅ INNI HÆLVETTES IRRITERT PÅ FOLK SOM SIER "GÅ Å HENG DEG!", FORDI DET ER FAENMA IKKE NOE MOSROMT Å KØDDEM ED DET NÅR MAN SELV ER PÅRØRENDE(min bror hengte seg) OG HVERTFALL OM FOLK SIER DET TIL MEG, DA !1111111

Måtte få ut agresjon for de siste ukene. :w00t:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

HVA FAEN JEG FÅR IKKE HANDLET NÅR DET ER FUCKINGS SØNDAG IDAG WTF!? MÅ JEG LEVE PÅ KIOSK-PRISER, ELLER KAN NOEN SNART FÅ EN BUTIKK I NÆRHETEN SOM HAR ÅPENT PÅ SØNDAGER?! FAAAAAAeeeeeNNNNN I HELVOEJTTE! Ikke nok med det, men jeg er så fuckings lei av fjortiser (tilstanden) at jeg snart spyr, og de fuckings utseenderytterne! Fy fuckings faen, jeg driter i om du synes han og han er kjekk, jeg DRITER I om du synes jeg er stygg, JEG DRITER SÅ JÆVLIG I AT DU IKKE FÅR DEG KUKK HVER JÆVLA HELG! FAEN ALTSÅ! (Er ikke deg som leser jeg kjefter på*)

Lenke til kommentar

HVA FAEN JEG FÅR IKKE HANDLET NÅR DET ER FUCKINGS SØNDAG IDAG WTF!? MÅ JEG LEVE PÅ KIOSK-PRISER, ELLER KAN NOEN SNART FÅ EN BUTIKK I NÆRHETEN SOM HAR ÅPENT PÅ SØNDAGER?! FAAAAAAeeeeeNNNNN I HELVOEJTTE! Ikke nok med det, men jeg er så fuckings lei av fjortiser (tilstanden) at jeg snart spyr, og de fuckings utseenderytterne! Fy fuckings faen, jeg driter i om du synes han og han er kjekk, jeg DRITER I om du synes jeg er stygg, JEG DRITER SÅ JÆVLIG I AT DU IKKE FÅR DEG KUKK HVER JÆVLA HELG! FAEN ALTSÅ! (Er ikke deg som leser jeg kjefter på*)

Har du ikke bunnpris i nærheten? :ohmy:

Lenke til kommentar

HELVETES TOLL! Først brukte de 2 FUCKINGS uker på å fortolle pakken jeg har bestilt. SÅ SENDTE DE DEN TILBAKE! FY FAEN. Jeg skal finne ut hvem som fortolla den, bli toller selv og vente til personen bestiller livsviktige medisiner så skal jeg faen meg sende dem tilbake så HAN DØR.

• Liker 3
Lenke til kommentar

FYTTI HELVETE! HEADSETTET MITT SLUTTA Å FUNKE, SÅ BRUKTE JEG 5 DAGER PÅ Å PRØVE Å FINNE PRODUKTBESTILLINGEN PÅ FORSKJELLIGE BRUKERKONTOER PÅ KOMPLETT, SÅ VISER DET SEG AT JEG KJØPTE DEN PÅ MPX.

NÅ HAR JEG VENTET I OVER TO UKER, OG HAR IKKE HØRT EN FITTE I HELVETES DRITT FRA MPX. FY FAEN DE BRUKER LANG TID!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

FOR HELVETE I FAEN JEG FÅR EN ANMERKNING FOR OG KOMME 20 MINUTTER FOR SEINT NÅR JEG FIK FAEN IKKE SOVE!!!,JEG SOVNET KLOKKEN 3:00 FOR NOEN JÆVLA KØDD DE JÆVLA LÆRENE FAEN I HELVETE RYK OG REIS OG DRA TIL HELVETE!!! :realmad: SKAL FAEN SENDE EN KLAGE TIL DE IDIOTENE

Ja gjør det :roll:

Du kom 20min forsent dvs du egentlig skulle hatt fravær hele den timen. Forsove seg ser jeg ikke på som noen reell grunn i det hele tatt, det høres bare jævlig idiotisk ut. Er det lærerns sin feil at du ikke sov før kl.03 i natt?

:nei:

Tulling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...