Gjest Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 FAEN I HELVETE, siste rest i is-boksen så skal den gå til helvette pga. en sjokoladesaus som så ut som den hadde gått ut på dato for fem år siden, rett og slett kvalmt FAEN I HELVETE X3.... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Dakaj Coldice. FAEN AT HAN FORSTYRRA MEG MED SYTINGA SI NÅR JEG LÅ 20-0 PÅ COD!! NESTEN NUKE JÆVEL! Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Faen! Norskeksamen imorgen, og økonomi! Fortsatt faen! Kjemi og engelskeksamen på mandag! Matteeksamen på tirsdag. For moroskyld hadde jeg fysikkeksamen på onsdag. Faen, enda en helg med revision! JEGVILHASOMMERFERIENÅ! Lenke til kommentar
Navnesen124 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Bilen som jeg kjøpte for mine siste sparepenger for 3 uker siden er fucked up... Oljelampa lyser, bremsefeil, ABS feil +++... Koselig Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 KOFFØR I HÆLVETTE kan sola aldri vis sæ?! E så satans lei det hær hælvettes rægne no at!! FAEN! Lenke til kommentar
koots Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 KOFFØR I HÆLVETTE kan sola aldri vis sæ?! E så satans lei det hær hælvettes rægne no at!! FAEN! Fordi klokka er ti over to på natta. Hvorfor i helvete kan ikke Norge være en karibisk øy hvor temperaturene sjeldent går under 20? Hater og gå i så jævla mye klær hele tida! Lenke til kommentar
niob Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det BØR bli streik, for jeg er JÆVLIG lei skolen nå :@@@@@@ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 HVORFOR SKAL DE ANDRE SKOLENE FÅ STREIK OG IKKE VI!? "Det er ikke aktuelt å stenge skolen." HVA FAEN ER DU DUM I HUET EAOFMEAFA! HVORFOR I HELVETTE KAN IKKE FOLK BARE SI TING SOM DET ER, "NEI VI HAR FULL BIL" SÅ SPØR DERE FAENMA EN ANNEN ETTERPÅ, "jeg skal ikke dit idag, orker ikke. Men jeg sier ifra om jeg skal." FLOTT AT JEG SER DEG MED NOEN ANDRE PÅ DEN PLASSEN OG AT DET SKJER 3 GANGER ETTERHVERANDRE A DIN JÆVLA KRÅKE. OGSÅ BLIR JEG SÅ INNI HÆLVETTES IRRITERT PÅ FOLK SOM SIER "GÅ Å HENG DEG!", FORDI DET ER FAENMA IKKE NOE MOSROMT Å KØDDEM ED DET NÅR MAN SELV ER PÅRØRENDE(min bror hengte seg) OG HVERTFALL OM FOLK SIER DET TIL MEG, DA !1111111 Måtte få ut agresjon for de siste ukene. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 HVA FAEN JEG FÅR IKKE HANDLET NÅR DET ER FUCKINGS SØNDAG IDAG WTF!? MÅ JEG LEVE PÅ KIOSK-PRISER, ELLER KAN NOEN SNART FÅ EN BUTIKK I NÆRHETEN SOM HAR ÅPENT PÅ SØNDAGER?! FAAAAAAeeeeeNNNNN I HELVOEJTTE! Ikke nok med det, men jeg er så fuckings lei av fjortiser (tilstanden) at jeg snart spyr, og de fuckings utseenderytterne! Fy fuckings faen, jeg driter i om du synes han og han er kjekk, jeg DRITER I om du synes jeg er stygg, JEG DRITER SÅ JÆVLIG I AT DU IKKE FÅR DEG KUKK HVER JÆVLA HELG! FAEN ALTSÅ! (Er ikke deg som leser jeg kjefter på*) Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 HVA FAEN JEG FÅR IKKE HANDLET NÅR DET ER FUCKINGS SØNDAG IDAG WTF!? MÅ JEG LEVE PÅ KIOSK-PRISER, ELLER KAN NOEN SNART FÅ EN BUTIKK I NÆRHETEN SOM HAR ÅPENT PÅ SØNDAGER?! FAAAAAAeeeeeNNNNN I HELVOEJTTE! Ikke nok med det, men jeg er så fuckings lei av fjortiser (tilstanden) at jeg snart spyr, og de fuckings utseenderytterne! Fy fuckings faen, jeg driter i om du synes han og han er kjekk, jeg DRITER I om du synes jeg er stygg, JEG DRITER SÅ JÆVLIG I AT DU IKKE FÅR DEG KUKK HVER JÆVLA HELG! FAEN ALTSÅ! (Er ikke deg som leser jeg kjefter på*) Har du ikke bunnpris i nærheten? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Nei, den nærmeste jeg vet om er i Drangedal, om jeg ikke har missforstått kraftig Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 HELVETES TOLL! Først brukte de 2 FUCKINGS uker på å fortolle pakken jeg har bestilt. SÅ SENDTE DE DEN TILBAKE! FY FAEN. Jeg skal finne ut hvem som fortolla den, bli toller selv og vente til personen bestiller livsviktige medisiner så skal jeg faen meg sende dem tilbake så HAN DØR. 3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 FYTTI HELVETE! HEADSETTET MITT SLUTTA Å FUNKE, SÅ BRUKTE JEG 5 DAGER PÅ Å PRØVE Å FINNE PRODUKTBESTILLINGEN PÅ FORSKJELLIGE BRUKERKONTOER PÅ KOMPLETT, SÅ VISER DET SEG AT JEG KJØPTE DEN PÅ MPX. NÅ HAR JEG VENTET I OVER TO UKER, OG HAR IKKE HØRT EN FITTE I HELVETES DRITT FRA MPX. FY FAEN DE BRUKER LANG TID!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvorfor måtte den dusten av gutt logge seg på msn, for å så logge av seg 3 sekunder senere?! ARGH... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ting som irriterer så grenseløst tråden er stengt igjen Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Da er det bare å benytte denne da, synes det har vært litt stille her for tiden. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 FOR HELVETE I FAEN JEG FÅR EN ANMERKNING FOR OG KOMME 20 MINUTTER FOR SEINT NÅR JEG FIK FAEN IKKE SOVE!!!,JEG SOVNET KLOKKEN 3:00 FOR NOEN JÆVLA KØDD DE JÆVLA LÆRENE FAEN I HELVETE RYK OG REIS OG DRA TIL HELVETE!!! SKAL FAEN SENDE EN KLAGE TIL DE IDIOTENE Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 FOR HELVETE I FAEN JEG FÅR EN ANMERKNING FOR OG KOMME 20 MINUTTER FOR SEINT NÅR JEG FIK FAEN IKKE SOVE!!!,JEG SOVNET KLOKKEN 3:00 FOR NOEN JÆVLA KØDD DE JÆVLA LÆRENE FAEN I HELVETE RYK OG REIS OG DRA TIL HELVETE!!! SKAL FAEN SENDE EN KLAGE TIL DE IDIOTENE Ja gjør det Du kom 20min forsent dvs du egentlig skulle hatt fravær hele den timen. Forsove seg ser jeg ikke på som noen reell grunn i det hele tatt, det høres bare jævlig idiotisk ut. Er det lærerns sin feil at du ikke sov før kl.03 i natt? Tulling. 1 Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 kan noen bare si meg hvorfor alle nettsteder har forskjellige type mediespillere? Kan ikke alle bare ha den som Youtube har? Det er så jævli irriterende å måtte laste ned silverlight, guicktime, realplayer og all den jævla dritten! 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Er skikkelig forbanna på meg selv som ikke har følelser når jeg vil og vet at dem burde være der! Endret 29. august 2010 av Nstin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå