Dr. Chaos Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg klarte å roe meg ned litt, men blir så oppgitt av å sitte på søndagskvelden og pugge til en prøve som kunne vært på tirsdagen i stedet. Det er ikke lett å få tid til å øve i helga både pga. prinsippet at helg = frihetstid og at jeg er plenty busy da. Lenke til kommentar
fsx11 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 FAENS IDIOT SOM DRIVER OG PLAGER MEG OG SLÅR TELEFONEN UT AV HENDA MINE HAN BURDE REISE OG RYKE DEN JÆVLA IDIOTEN DEN STYGGESTE I VERDEN DEN IDIOTEN PLAGER MEG SÅ JÆVLIG DEN STYGGE HORA Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 MOTHERSHITHOLE RINGTE OG VEKTE MEG FOR Å SPØRRE OM Å KLIPPE PLENEN FØR DET REGNER IGJEN?!?!??!?! TROR JEG TAR FRAM ØKSA NÅ JEG MEGA FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU RARARRAARFUCKFUCKFUCK Du må begynt å skrive igjen. Det var kjekt. Prøvde å lete ette mange episke gamle innlegg men gadd egentlig ikke. Var kjekt her før Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Faaaen ta den jæææævla matematikken, helvette for noe irriterende fag, FÅR FAEN MEG IKKE BRUKT FOR INTEGRASJON,DERIVASJON,DIFF LIKNINGER OSV. FAEN TA HAN SOM SKAPTE DET...... AAAAAARTGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 KUKK! HÆLVETE! FÅR FAEN IKKE DELT NOE SOM HELST PÅ WIN 7 MED HOMEGROUP FAENSKAPET FORDI DET ALLEREDE ER EN HOMEGROUP PÅ NETTVERKET! OG JEG ER DEN ENESTE SOM HAR WIN 7! OG DET STÅR AT CATO-PC HAR LAGA HOMEGROUPEN, MEN JEG KJENNER IKKE ENGANG NOEN SOM HETER CATO! FAEN!!!! Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 ER DET FAEN MULIG? PATETISK AV FAGMØBLER!%//%¤#"#"! HER SIER DE AT DEN SKAL KOMME INN 26-27 JANUAR!!! OG HVOR ER VI IDAG? FUCKINGS 8 FEBRUAR!! !KO#M"O#KMO JEG RINGER OG DE SIER DET SAMME, DEN KOMMER NOKK!!!!OM"OK#MO"#M"O#KM"O#M DESVERRE MÅ JEG BARE VENTE PGA DE HAR THE CHAIR Æ SKAL HA!! OG SIDEN VI BOR I ØST-FINNMARK ER DET FÅ, MEGET FÅ KONTORMØBLERFORHANDLERE!!!"#)#"=)#" Lenke til kommentar
fsx11 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 jøran tuftum skal få så jævlig bank den jævla kødden!! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 SÅ JÆVLIG LEI AV PC'EN MIN! DEN ER SÅ FUCKINGS TREIG OG FITTE KUK I HELVETE FUCKA! ARGHHH!H HAR BARE LYST TIL Å KASTE HELE DRITTEN UT AV VINDUET. HAR LYST TIL Å KJØPE NY, MEN PENGER ER NOE DRITT. HELVETE FITTE FUCKING PIECE OF SHIT PC!!!!!!! Lenke til kommentar
fsx11 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 FAENS FITTE JÆVLA SKOLE HORE IDIOTER FORBANNAE FITTER I HUET!!! Lenke til kommentar
tof77 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 faens fitte pule kuk homo hore rassh fitte tryne ræv pikk kuk homo fackings skole kan gå åpue seg selv fitte kuk :realmad: realma: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det helvettes karikatur oppstyret. Vi trykekr hva faen vi vill i våre egne aviser i vårt land. Har dem noe i mot det kan dem bare dra seg ut av landet vårt. Og nå truer dem med terror og styr og. Forbanna satans tragisk!!!! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) - Endret 12. februar 2010 av DSG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Faen, er så lei av at den overblonde og oversminkede lederen for et parti hvis grunnlegger var nazist stikker det ekle trynet sitt fram i media for å spre dritt om alt og alle samtidig som hun er helvetes arrogant. I tillegg er jeg møkk lei av at det mørkeblå partiet hennes går frem på meningsmålingen og skaper blått flertall mens de rødgrønne går tilbake på samme måling Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Faen nå er jeg sur, denne er den tredje forbanna adapteren som blir ødelagt! Nå mister jeg også internett siden jeg er avhengig av den laptopen! ALT BLIR ØDELAGT HER I HUSET! FAEN! Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 AAAAAaaaarg! Bilen jeg skulle ha ble solgt foran snuten på meg!!!! Engentlig bare min egen skyld, MEN FAEN SÅ IRRITERENDE! ! !OKM O!M#O"K M#O"!M# !"M!"# Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Faen jeg hater roulette!! Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Drittlei av folk som tror dem har makt og prøver å bestemme over meg og går bak ryggen min og tror at jeg ikke lukter hva som skjer!!! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jævla cdon! Idiotane har faen meg ikkje klart å sende pakken enda. 3 spel som er på lager, er det så forbanna vanskeleg å pakke og poste det på ei heil veke?! Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jævla cdon! Idiotane har faen meg ikkje klart å sende pakken enda. 3 spel som er på lager, er det så forbanna vanskeleg å pakke og poste det på ei heil veke?! ta kontakt med cdon!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå