Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MOTHERSHITHOLE RINGTE OG VEKTE MEG FOR Å SPØRRE OM Å KLIPPE PLENEN FØR DET REGNER IGJEN?!?!??!?! TROR JEG TAR FRAM ØKSA NÅ JEG

MEGA FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU RARARRAARFUCKFUCKFUCK :realmad::realmad:

Du må begynt å skrive igjen. Det var kjekt.

Prøvde å lete ette mange episke gamle innlegg men gadd egentlig ikke. Var kjekt her før :p

Lenke til kommentar

ER DET FAEN MULIG? PATETISK AV FAGMØBLER!%//%¤#"#"! HER SIER DE AT DEN SKAL KOMME INN 26-27 JANUAR!!! OG HVOR ER VI IDAG? FUCKINGS 8 FEBRUAR!! !KO#M"O#KMO JEG RINGER OG DE SIER DET SAMME, DEN KOMMER NOKK!!!!OM"OK#MO"#M"O#KM"O#M

DESVERRE MÅ JEG BARE VENTE PGA DE HAR THE CHAIR Æ SKAL HA!! OG SIDEN VI BOR I ØST-FINNMARK ER DET FÅ, MEGET FÅ KONTORMØBLERFORHANDLERE!!!"#)#"=)#"

Lenke til kommentar

SÅ JÆVLIG LEI AV PC'EN MIN! DEN ER SÅ FUCKINGS TREIG OG FITTE KUK I HELVETE FUCKA! ARGHHH!H HAR BARE LYST TIL Å KASTE HELE DRITTEN UT AV VINDUET. HAR LYST TIL Å KJØPE NY, MEN PENGER ER NOE DRITT. HELVETE FITTE FUCKING PIECE OF SHIT PC!!!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456

Faen, er så lei av at den overblonde og oversminkede lederen for et parti hvis grunnlegger var nazist stikker det ekle trynet sitt fram i media for å spre dritt om alt og alle samtidig som hun er helvetes arrogant. I tillegg er jeg møkk lei av at det mørkeblå partiet hennes går frem på meningsmålingen og skaper blått flertall mens de rødgrønne går tilbake på samme måling :mad:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...