Joe DiMaggio Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg hater alt som har med Linux og gjøre. Serlig når jeg er sulten! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Faen!! la inn 100kr på nordicbet og spilte roulette. Kom like over 1000euro og jeg skulle bare ha noen runder til før jeg skulle gi meg. Tapte alt. FAEN I HELVETE!!! 1 Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Faen i helvete at det skal være så jævlig vanskelig å finne en jævlaa cd!!! Aura Noir - Dreams Like Deserts Aura Noir - Black Thrash Attack Si ifra hvis noen vet om hvor de kan finnes eller har den for salg! Og nei, de er ikke på Neseblod Records. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Faen mobilen gikk til hælvette! forbanna møkk Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Noen poster er slettet. Ikke diskuter person, så lenge personen er en annen bruker. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 jævla forpulte døgnrytme faen, HATER FOTBALL KORT! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen poster er slettet. Ikke diskuter person, så lenge personen er en annen bruker. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Faen i helvete at det skal være så jævlig vanskelig å finne en jævlaa cd!!! Aura Noir - Dreams Like Deserts Aura Noir - Black Thrash Attack Si ifra hvis noen vet om hvor de kan finnes eller har den for salg! Og nei, de er ikke på Neseblod Records. Ja, leiter selv etter en plate. Drudkh - Blood In Our Wells, noe som ser ut til og være helt jævlig umulig og finne! Lenke til kommentar
fsx Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) ER SÅ FORBANNA NÅ Endret 20. januar 2010 av fsx Lenke til kommentar
Suic Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 FAEN TA DEN FORPULTE MØKKA SKOLEN!!! -.- Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 FAEN DET ER SÅ MYE Å GJØRE PÅ SKOLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLIR GAL I HUET... 3 PROSJEKTER SOM SKAL LEVERES INN SNART.. HELVETE!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
tof96 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 faen`s jenter som må snakke med sinne venner om du sier til dem at du liker dem faen fitte det går jo faen fitte aldrig ann å holde kjeft fitte azz Lenke til kommentar
Episong Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg forbanner meg over nettbutikker som bruker så lang tid på å levere produktet at du bestemmer deg for aldri å bestille derfra igjen "allerede" før produktet er sendt fra lageret. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Faen kommer ikke stolen inn når de oppgir datoen! Og når jeg ringer dit "den kommer nokk skal du se"! Jævla møkkabutikk som ikke kan holde leveringsdatoene de oppgir!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAArg, må vente helt til neste uke har ikke bil idag dersom den kommer!! ! ! ! VERDEN GÅR UNDER!!!!!!! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 SYK IGJEN AAAAAAAAAAAARGHHHHHHH Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Helvettes forpulte kvitteringspante helvette! Glemte å pante for 30 kr!! SAAATAN! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 JEG HATER DE HÆLVETES FORPULTE JÆVELENE TIL LÆRERE SOM VI HAR SOM STJELER FRITIDA TIL BARN VED Å LEGGE PRØVER TIL MANDAGER. AHHHHHHH!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå