Zandreu Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) JÆVLA FITTEVAKSINE SOM HAR FÅTT TILBAKE DEN JÆVLA SYKDOMMEN MIN SOM HAR HOLDT MEG TILBAKE I 3 FUCKINGS ÅR AV UNGDOMMEN MIN, HELVETE FAEN!! :realmad: Edit: dritt Endret 21. november 2009 av Redneck Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 ME, kronisk utmattelsessyndrom. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 ME, kronisk utmattelsessyndrom. Bestevenninna mi hadde det. Takk for at du sa ifra, hun vurderer å ta vaksinen! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 ME, kronisk utmattelsessyndrom. Uff. Håper du blir snart bedre! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Vært mye fram og tilbake om den, det hjalp meg ikke mye, i hvert fall. poof: Takk! Endret 21. november 2009 av Redneck Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Har du prøvd det hun her har prøvd da? http://www.adressa.no/nyheter/dokument/article1146466.ece (Det er venninna mi jeg snakka om forresten) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Har du prøvd det hun her har prøvd da?http://www.adressa.no/nyheter/dokument/article1146466.ece (Det er venninna mi jeg snakka om forresten) Har sett på det, men er fortsatt bare 15 år, så jeg har bestemt meg for å prøve andre metoder først. Men om det ikke går, er nok det der veien å gå, ja. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 FAEN I HELVETTE JÆVLA FITTE. Når endelig to kompiser kommer på døra og skal ha meg med ut, så får jeg faen ikke lov på grunn av at "jeg må være inne når hun sover" ... og selfølgelig er hun syk, så det blir jo faen ikke jævla fette aktuelt. FAENS jævla retarda familie. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 En bunke sinte innlegg mellom to brukere er slettet. Dette er ikke stedet for personangrep på andre brukere... Geir Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hater mattetantamen.. hvis jeg må gjøre no mer matte nå kommer jeg til å drepe noe Lenke til kommentar
tof96 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 faens dritt pcn min hjemme den er faen mei så idiot kliker og er så full faen får faen ikke spillt hælvete jævla mongo kjæring som ike gider å slette ting til sønnen men mitt kan hun faen meg slette faen Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=D_kBF3Vblok Kommentarene på den filmen er så tilbakestående at det er helt sykt. Fortjene juling hele gjengen. Fy faen så sur jeg blir! Utaknemlige faen Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Irriterer meg som faen at jeg blir stempla som sint og forbanna når jeg er glad og blid IRRITERER meg grenseløst at folk tror at jeg er ute etter uføretrygd.. JEG VIL OG KOMMER TIL Å SLÅ HARDT I BORDET OG ØDELEGGE NOE NESTE GANG DET SKJER IRRITERER MEG AT JEG HAR EN TANTE, BESTEMOR OG EN MOR SOM PRØVER Å BESTEMME OVER MEG ENDA. IRRITERER MEG UENDELIG MYE OVER Å FÅ BESKJED OM Å GÅ UT, LEGGE MEG, FINNE PÅ NOE ANNEET ENN DATA. FAENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN HEEEEEEEEEEEEEEEELVEETTTTEEEEEEE. SVARTEEEEE FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEN. OG BLIR JEG FORBANNA SÅ ER BARE FORDI JEG SITTER FOR MYE VED DATAN.. EN STUND HADDE DEM MISTANKE OM AT JEG VAR NARKOMAN. MEN JEG BLIR JO FORBANNA NÅR FOLK SKAL BESTEMME OVER MEG. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 FORSVARET OG DET JÆVLA MILITÆRET KAN BRENNE LANGT UT I HELVETTE, FAEN TA DE OG DE JÆVLA REGLENE SINE! FORSTÅELSE FOR AT FOLK IKKE HAR FUNNET UT HVA DE VIL I LIVET SITT I EN ALDER AV 18ÅR ER FAEN MEG LITEN! Lenke til kommentar
fsx Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 HELVETES JÆVLA SYKEL NÅ RØYK HELE SKJEDE OG RATET HELVETES JÆVLA FITTE SYKEL Lenke til kommentar
fsx Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 NEIMEN I HELVETE FORBANNA JÆVLA DRITTSKOLE RYK OG REIS FOR HELVETE I FITTE FAEN HORE SKOLE PS. ER SÅ FORBANNA NÅ AT JEG SKRIVER SÅ JÆVLIG HARDT PÅ DET HELVETES TASTATUREN, FORBANNA JÆVLA DRITTSKOLE FOR FAEN SNART SÅ FLYTTER JEG I FRA DEN JÆVLA KØDD SKOLA HAR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå