Amberlamps Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) FAKK! SØLTE COLA OVER IPHONEN! WTF? Mobilen din er faen meg verdt 5000 og du er så smart og søler cola på den?!?! Spiller ingen rolle hvor bra det gikk, men sier nok om deg... Folk er da uheldig. Jeg har alltid vært ekstremt forsiktig med mine eiendeler, likevel har jeg greid å miste min telefon(harrharr, jeg sa ikke IPHONE!) flere ganger. Samme gjelder da folk som greier å få bulk på sine biler. De kan da ikke bare la være å kjøre bil for den grunn Stemmer det, jeg reagerer bare på at noen klarer å søle cola på mobilen sin. Mobilen min har jeg stort sett i lomma og skal jeg drikke så legger jeg ikke mobilen i umiddelbar nærhet av fuktkilder. Bedre med ødelagt telefon enn ødelagt sperm. Telefonen funker fjell enda! wiiii! Endret 10. oktober 2009 av DSG Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Får bumpe denne opp. Ingen som har vært skikkelig pissed off i det siste altså? Vetta faen hvor jeg skal jeg begynne. Er så mye faenskap som har skjedd i det siste. Men det viktigste er vel at jeg burde vært hjemme i senga mi nå under helberedelse fra den operasjonen jeg skulle hatt i går! Skulle vært sykemeldt i 2 uker fra jobben som jeg har forberedt og sett frem til! Men hva skjer? Legen blir plutselig syk og jeg må hjem etter halvannens time forgjeves venting og deretter tilbake på jobb! Så nå sitter jeg her med et drittprosjekt, uten noen som helst arbeidslyst, og prøver å få til en ny time. Og selvsagt skjærer ting med prosjektet også, så jeg må gjøre flere ting om og om og om igjen! Faens er så lei! Forbanner uflaksen min! (Trenger ingen kommentarer, ville bare få ut trykket...og sette fart i tråden igjen) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 En hele haug med poster slettet grunnet overdreven bruk av store bokstaver og smileys. (svar til disse fikk samme behandling) Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Forbanna ja? Det kan du ta deg faen på. Lest her i går om en "NEAR MISS" på T-banen i Boston. Ei full kjerring som rava ned på skinnegangen og ble... Nesten truffet av t-bane toget. Men hvordan i granskævven kan det være en NEAR MISS?! Miss betyr som vi alle sikkert vet "bom". Altså, det motsatte av "treff" eller "hit" som det heter på engelsk. Altså en "nær-bom". Men NÆR bom? Det må jo være det motsatte av NÆR treff?! Eller er jeg helt blåst i hue? Så om det er det motsatte av en NÆR TREFF eller "near hit" så må jo damen ha blitt truffet av det hælsikkes toget, eller hva? Men jeg så da unektelig på video'n at hun klarte å komme seg av skinnegangen, eller i allefall, toget stoppa og hu kom seg på beina ved egen hjelp. Da kan hun jo ikke ha blitt truffet. Altså må det ha vært en NEAR HIT og ingen near miss. Faen ta journalister, de må se å lære seg hva ord betyr. Ber på forhånd om unnskyldning for evt. skriveleif. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Near miss er vel egentlig ett normalt engelsk uttrykk? Lenke til kommentar
supehue Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 HELVETE FORBANA FOLK SOM DRIVER OG SLÅR TIL MEG I TRYNE FOR INGENTING FY FAEN FY FITTE HORER Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Grow a pair. Slå tilbake da. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Posten er da en feit hore. Her bestiller man et spill, betaler på ble sendt i går, og er fortsatt ikke framme? Det er snakk om bare 1 dag ja. Men når bedriften holder til i kongsberg?! Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hvordan kan posten rote bort en pakke som er 2 meter lang?? Forhåndsbetalt å greier. helvette. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 At lærerne må fuckings ha prøver på mandager! det ødelegger jo hele helgen faen@@ sitte å tenke på at jeg må sitte å øve i 2-3-4 timer den siste dagen i helgen@@ sSVARRTE HELVETTE @@ Lenke til kommentar
fsx Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) haha Endret 15. november 2009 av fsx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 FAEN I HELVETTE, BLIR SÅ JÆVLA IRRITERT NÅR MAN MÅ HA PRØVE OM ALLTSLAGT STRÅLING I NATURFAGEn. ER FAEN DET VERSTE KAPITTELET JEG VET OM. HAR ØVD I FLERE TIMER OG FIKK FOR DET OM HUNDRE SPØRSMÅL JEG IKKE KUNNE. HATER DET ! STYGG LÆRER Å, LUKTER HORE I HELE KLASSEROMMET ETTER HUN HAR VÆRT DER. HÅRETE KJERRING Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 LUKTER HORE I HELE KLASSEROMMET ETTER HUN HAR VÆRT DER. HÅRETE KJERRING Takk for bildet! Irriterer meg over 24 timers jobb i 5 dager! Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 TENTAMEN FØR JUL, MATTE ENGELSK OG NORSK..... HATER PRØVER! Lenke til kommentar
x-power Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 JÆVLA FITTE KJÆRRING SOM ALLTID ØDELEGGE FOR MEG!!! Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 jeg er så flyforbanna Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hahaha, for en tråd! Lenke til kommentar
fsx Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) haha Endret 25. november 2009 av fsx Slettet navn Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Dere gjør dagen min så mye bedre alle sammen Selv om jeg er temmelig pissed... Lenke til kommentar
aleksander95 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 JÆVLA SATANS HORE LÆRER I MAT OG HELSE SOM GIR MEG TREKK PÅ PRØVEN PÅ GRUNN AV STYGG SKRIFT! WTF? SKRIFTEN SKAL DA FOR FAEN IKKE TELLE NOE PÅ EN MAT OG HELSE PRØVE! HADDE FAEN MEG FÅTT 6-ER, MEN NEIDA, JEG MÅ FÅ 5 PÅ GRUNN AV SKRIFTEN.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå