knegg Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jamet fitta te ho berit! eg har spela age of conan i heile dag, gått leide. får telefon om å vere fest sjofør sant =) gla sak det, som oftast arti og dinne gongen med ein gammal hyggeleg klassekammerat, SO FÅR EG FAEN det melding om atte eg "sleppe å vere sjofør, fant ein anna" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAEN då! eg meina ka faen? koffor ska eg "sleppe"????? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det skal ikke være lett, nei... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Forbaska rockshop.no - greier søren meg ikke å holde kunder oppdaterte! Nå har jeg ventet i evigheter på en pakke som skulle sendes innen 7-10 dager, men har jeg hørt noe siden? Nei! Nå har jeg sendt utallige mail til dem også - tror du de svarer? Nei! Går det ann å avbestille orderen? Nei! Makan til drittbutikk! HELT ENIG!! Jeg bestilte for 4 uker siden, og har jeg hørt noe? Nei! Har de tlf nummer? Nei! Skal FAEN meg dra å besøke dem med et rivjern og få litt fornuft inn i hodene dems. Jævla snyltere og kjeltringer. Det værtse er jo at alt er betalt. Fikk en mail av dem idag: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kjære kunde. Du mottar denne mailen fordi du har en bestilling inne hos Rockshop.no Vi er dessverre kraftig forsinket på en del leveringer, deriblandt din bestilling, og vi vil sende deg en ny mail så snart vi har en estimert leveringstid fra leverandør. Vi håper du fortsatt er interessert i varene du bestilte, hvis du derimot ikke lengre vil ha varene ber vi deg sende en mail til [email protected] der du ber om å avbestille ordren. Med vennlig hilsen Kundeservice hos Rockshop.no Avbestilte likegodt. Hadde heldigvis ikke betalt via kort, men på postoppkrav. Ingen kostnadder ihvertfall! Alikevel irritert over at de ikke greide å svare på noen av mine 3 forrige emails som jeg sendte for 3-4 uker siden, men når jeg først skriver at jeg vil avbestille får jeg svar på noen få timer. Endret 18. september 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
knegg Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) HAHA! ikkje bestill frå funteez, har venta 2 månada no! men fekk e-post om atte eg kunne vente eller få pengane, eg venta...... rockshop styre funteez Endret 18. september 2009 av knegg Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Først så ryker den helvettes Pc'n IGJEN... og selvfølgelig er det ikke en del som er blitt byttet ut 2 ganger før slik at jeg kan få hevet kjøpet på den helvettes driten! LED skjermen blir byttet ut for gang nr 2 og harddisken blir byttet ut for gang nr 2... jævla kjekt å miste alt av bilder jeg ikke har lagt inn på ekstern HD!!! Så til neste gang kan kan jeg håpe at skjermen, hovedkortet eller harddisken ryker! FUCK DELL! Og jeg hadde kun 1år jævla Dell garanti på driten, noe som betyr at de jævla teknikkerne ikke kommer hjem til meg å fikser på et blunk, men pc'n må sendes inn i 2-3 uker! WTFFFFF!!!?!??! Så skulle Posten som "sammarbeider" med Dell komme å hente den jævla pc'n mellom 08-17... stod opp tidlig i ferien, fikk mormor til å sitte hjemme mens jeg var hos tannlegen... men NEIDA!!! DE KOM FAEN IKKE!!! ÅÅÅH JEG KAN IKKE VENTE MED Å KJØPE MEG MAC, SLIK AT JEG FORHÅPENTLIGVIS KAN SLIPPE DETTE JÆVLA TULLET! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Weeeee, blåste liv i yndlingstråden du! Jamet fitta te ho berit! eg har spela age of conan i heile dag, gått leide. får telefon om å vere fest sjofør sant =) gla sak det, som oftast arti og dinne gongen med ein gammal hyggeleg klassekammerat, SO FÅR EG FAEN det melding om atte eg "sleppe å vere sjofør, fant ein anna" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAEN då! eg meina ka faen? koffor ska eg "sleppe"????? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Til høyre for det som er publisert så kan man trykke på "skjul", og da kommer det en rullgardinmeny nedover, og der kan du trykke på "skjul FarmVille", blant annet. Er ikke verre enn det. Du har nettopp reddet meg fra et liv i ergelse og et newsfeed som oppdateres raskere!Takk =D Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er så jævli forbanna nå Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er drittforbanna Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUU Hvorfor gikk ikke alarmen av?!?! Den står på 5:45 så våkner jeg faen meg 8:15. Er det for noe tull?! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) SATANS DELL OG DEN HELVETTES POSTEN! RINGTE DELL FORRIGE SØNDAG, JODA, PC'N BLIR HENTA PÅ MANDAG MELLOM 08-17... INNI HELVETTE FLOTT, FÅR BRUKE DEN DAGEN AV FERIEN TIL Å SITTE INNE Å VENTE. MEN NEEEEEEIDA, INGEN KOMMER OG HENTER! SÅ FÅR JEG EN FORBANNA MELDING AV DELL AT DATAEN VIL BLI HENTET MELLOM 17-21 NESTE DAG... HVORFOR I HELVETTE SA IKKE DELL DET TIL MEG? HAR DE IKKE SLIKE KUNNSKAPER SÅ SKAL DEM VEL FAEN IKKE UTTALE SEG! MEN INNI HELVETTE... HER SITTER JEG, INGEN KOM Å HENT DEN FAENS DATAEN IGÅR, OG HELLER IKKE NOEN "LAPP" I POSTKASSA JEG SKULLE FÅ HVIS JEG IKKE VAR HJEMME...NOE JEG FAEN VAR. ÅÅÅ JEG GLEDER MEG TIL JEG FÅR EN FEIL IGJEN PÅ DEN SATANS DATAEN SLIK AT JEG KAN HEVE KJØPET! SKAL AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALDRI KJØPE DELL IGJEN...EVER! Å HERREGUUUD... POSTEN KLARER VEL IKKE ENGANG Å FINNE FREM... HADDE JO ALL POSTEN TIL NABOENE I VÅR POSTKASSE!! Endret 9. oktober 2009 av DSG Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 FAKK! SØLTE COLA OVER IPHONEN! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 No big deal. Den tåler da det? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 No big deal. Den tåler da det? Gikk kun over skjermen som jeg hadde et beskyttelseslag på... heldigvis ikke ned inn i noen åpninger Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 360en streiker i det noen kommer inn døra med FIFA 10. Faen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 FAKK! SØLTE COLA OVER IPHONEN! WTF? Mobilen din er faen meg verdt 5000 og du er så smart og søler cola på den?!?! Spiller ingen rolle hvor bra det gikk, men sier nok om deg... 360en streiker i det noen kommer inn døra med FIFA 10. Faen. Den er kjip... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 FAKK! SØLTE COLA OVER IPHONEN! WTF? Mobilen din er faen meg verdt 5000 og du er så smart og søler cola på den?!?! Spiller ingen rolle hvor bra det gikk, men sier nok om deg... Folk er da uheldig. Jeg har alltid vært ekstremt forsiktig med mine eiendeler, likevel har jeg greid å miste min telefon(harrharr, jeg sa ikke IPHONE!) flere ganger. Samme gjelder da folk som greier å få bulk på sine biler. De kan da ikke bare la være å kjøre bil for den grunn Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jævla irriterende at man aldri kan få seg leilighet! Nå har jeg lett siden mars, og alt jeg ringer på, er allerede leid ut! Jævla lei av å bo på et lite rom hjemme!!! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 FAKK! SØLTE COLA OVER IPHONEN! WTF? Mobilen din er faen meg verdt 5000 og du er så smart og søler cola på den?!?! Spiller ingen rolle hvor bra det gikk, men sier nok om deg... Folk er da uheldig. Jeg har alltid vært ekstremt forsiktig med mine eiendeler, likevel har jeg greid å miste min telefon(harrharr, jeg sa ikke IPHONE!) flere ganger. Samme gjelder da folk som greier å få bulk på sine biler. De kan da ikke bare la være å kjøre bil for den grunn Stemmer det, jeg reagerer bare på at noen klarer å søle cola på mobilen sin. Mobilen min har jeg stort sett i lomma og skal jeg drikke så legger jeg ikke mobilen i umiddelbar nærhet av fuktkilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå