Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
FANCHECK PÅ FACEBOOK FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

DET ER IKKE DET SOM ER VÆRST, DET ER FARMVILLE OG MAFIAWARS SOM SPAMMER HOMEPAGE HELE TIDEN!! FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FANCHECK PÅ FACEBOOK FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

DET ER IKKE DET SOM ER VÆRST, DET ER FARMVILLE OG MAFIAWARS SOM SPAMMER HOMEPAGE HELE TIDEN!! FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!

Til høyre for det som er publisert så kan man trykke på "skjul", og da kommer det en rullgardinmeny nedover, og der kan du trykke på "skjul FarmVille", blant annet. Er ikke verre enn det. :)

Lenke til kommentar

For en dritt dag! Er stuptrøtt, sliten i hodet og øynene, og fortsatt er det leenge til jeg skal hjem!! Jeg vil hjem NÅ(!) og bare slenge meg i den myke senga mi! Sånne arbeidsdager er no' dritt!

Forresten, er det best om spillet mitt (fra Play) kommer i dag. Når jeg fikk spill fra Kanada på kun 5 dager, er det uforståelig at spill fra UK kan ta enda lenger tid.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Men hva faen da den jævla ID- dagen er jo på fredag. Fraværsføring blir oppført for faen, 2 fuckings ganger pr dag. faen. De jævlene tvinger oss til å danse og holde på med quiz. faen.

Er de jævlene virkelig så jævlige, tvinge sunn normal ungdom til å drive på med noe så jævlig. Ødelegge en hele skoledag. faen. Hvorfor faen kan ikke dette være valgfritt?

Hvis vi skulker får vi selvfølgelig det jævlige fraværet, i tillegg ser de ned på oss om vi ikke deltar. JÆVLA DRIT.

Lenke til kommentar

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

HÆVETESETES MØKKAHORE SVINGE-SNURREBASSEN-SIN-I-FRILUFT-FAENSKAP HVOR LEI JEG ER AT NSB ALDRI HAR ET FORBANNA TOG PÅ RETT TIL TIL RETT STED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE SATANSJÆVLENE SKULLE DET HA VÆRT SKUDDPREMIE PÅ OG VÆRT KVÆRKA FOR LENGST!!!!!!! :grumpy:

Lenke til kommentar
Forbaska rockshop.no - greier søren meg ikke å holde kunder oppdaterte! Nå har jeg ventet i evigheter på en pakke som skulle sendes innen 7-10 dager, men har jeg hørt noe siden? Nei! Nå har jeg sendt utallige mail til dem også - tror du de svarer? Nei! Går det ann å avbestille orderen? Nei!

Makan til drittbutikk! :wallbash:

HELT ENIG!! Jeg bestilte for 4 uker siden, og har jeg hørt noe? Nei! Har de tlf nummer? Nei! Skal FAEN meg dra å besøke dem med et rivjern og få litt fornuft inn i hodene dems. Jævla snyltere og kjeltringer. Det værtse er jo at alt er betalt.

Lenke til kommentar
Forbaska rockshop.no - greier søren meg ikke å holde kunder oppdaterte! Nå har jeg ventet i evigheter på en pakke som skulle sendes innen 7-10 dager, men har jeg hørt noe siden? Nei! Nå har jeg sendt utallige mail til dem også - tror du de svarer? Nei! Går det ann å avbestille orderen? Nei!

HELT ENIG!! Jeg bestilte for 4 uker siden, og har jeg hørt noe? Nei! Har de tlf nummer? Nei! Skal FAEN meg dra å besøke dem med et rivjern og få litt fornuft inn i hodene dems. Jævla snyltere og kjeltringer. Det værtse er jo at alt er betalt.

Er det t-shirt du skal ha?

Lenke til kommentar

t-shirt og poster, ja. Hvordan det?

Lenke til kommentar

t-shirt og poster, ja. Hvordan det?

www.wearyourbeer.com (New york) Har en god del band t-shirts og postere. Har bestilt 2 ganger derfra. Tok 4-5 dager!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...