Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 FANCHECK PÅ FACEBOOK FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU DET ER IKKE DET SOM ER VÆRST, DET ER FARMVILLE OG MAFIAWARS SOM SPAMMER HOMEPAGE HELE TIDEN!! FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 FARMVILLE EIER!!!! MEN FANCHECK FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU JEG KOMMER INN PÅ FACEBOOK, HAR 20 NOTIFICATIONS, GLEDER MEG TIL Å SJEKKE DE, MEN VEIT DU HVA DET VAR? FANCHECH!!!! FFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 FANCHECK PÅ FACEBOOK FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU DET ER IKKE DET SOM ER VÆRST, DET ER FARMVILLE OG MAFIAWARS SOM SPAMMER HOMEPAGE HELE TIDEN!! FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!! Til høyre for det som er publisert så kan man trykke på "skjul", og da kommer det en rullgardinmeny nedover, og der kan du trykke på "skjul FarmVille", blant annet. Er ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) For en dritt dag! Er stuptrøtt, sliten i hodet og øynene, og fortsatt er det leenge til jeg skal hjem!! Jeg vil hjem NÅ(!) og bare slenge meg i den myke senga mi! Sånne arbeidsdager er no' dritt! Forresten, er det best om spillet mitt (fra Play) kommer i dag. Når jeg fikk spill fra Kanada på kun 5 dager, er det uforståelig at spill fra UK kan ta enda lenger tid. Endret 15. september 2009 av Myst Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er ikek forbanna lenger klarte akuratt og hoste opp slim "klatten" etter sikkert 1-2 timers barking...og nå er det sår hals ftw ! FFFFFFFFUUUUUUUU !!!!! Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Men hva faen da den jævla ID- dagen er jo på fredag. Fraværsføring blir oppført for faen, 2 fuckings ganger pr dag. faen. De jævlene tvinger oss til å danse og holde på med quiz. faen. Er de jævlene virkelig så jævlige, tvinge sunn normal ungdom til å drive på med noe så jævlig. Ødelegge en hele skoledag. faen. Hvorfor faen kan ikke dette være valgfritt? Hvis vi skulker får vi selvfølgelig det jævlige fraværet, i tillegg ser de ned på oss om vi ikke deltar. JÆVLA DRIT. Lenke til kommentar
opar Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jævla fittenorsklærern har ført opp fravær i noen fuckings timer jeg var i! -.-' Lenke til kommentar
aleksander95 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 FAEN! DE JÆVLA RØDGRØNNE IDIOTENE VANT FAEN MEG VALGET! FIRE JÆVLA NYE ÅR MED SKOLE SOM HAR PENSUM LAGET FOR TILBAKESTÅENDE ORANGUTANGER! Ellers er jeg ganske irritert over at jeg må være hjemme i syv dager. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 JA FYYY FAEN TA ARKUKEBEIDERPARTIET !!!!!!!!!!!!! JÆÆVLA TRØTTE SIV MENSEN OG HAN GRÅ HÅRA IDIOTEN !!!!!!!!! men care de vinner om fire år...bare det at da går jeg ikke på skole lenger Lenke til kommentar
Stjerneskudd Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 jeg er sinna. jeg vet ikke hvorfor. fitte. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har 1000liter slim som skal hostes opp og det gjør meg..... FLLYYYYY FORBANNA !!!!! Lenke til kommentar
fsx Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) hahaha det er mosomt og være har Endret 25. november 2009 av fsx Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! HÆVETESETES MØKKAHORE SVINGE-SNURREBASSEN-SIN-I-FRILUFT-FAENSKAP HVOR LEI JEG ER AT NSB ALDRI HAR ET FORBANNA TOG PÅ RETT TIL TIL RETT STED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE SATANSJÆVLENE SKULLE DET HA VÆRT SKUDDPREMIE PÅ OG VÆRT KVÆRKA FOR LENGST!!!!!!! Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Forbaska rockshop.no - greier søren meg ikke å holde kunder oppdaterte! Nå har jeg ventet i evigheter på en pakke som skulle sendes innen 7-10 dager, men har jeg hørt noe siden? Nei! Nå har jeg sendt utallige mail til dem også - tror du de svarer? Nei! Går det ann å avbestille orderen? Nei! Makan til drittbutikk! HELT ENIG!! Jeg bestilte for 4 uker siden, og har jeg hørt noe? Nei! Har de tlf nummer? Nei! Skal FAEN meg dra å besøke dem med et rivjern og få litt fornuft inn i hodene dems. Jævla snyltere og kjeltringer. Det værtse er jo at alt er betalt. Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Forbaska rockshop.no - greier søren meg ikke å holde kunder oppdaterte! Nå har jeg ventet i evigheter på en pakke som skulle sendes innen 7-10 dager, men har jeg hørt noe siden? Nei! Nå har jeg sendt utallige mail til dem også - tror du de svarer? Nei! Går det ann å avbestille orderen? Nei! Makan til drittbutikk! HELT ENIG!! Jeg bestilte for 4 uker siden, og har jeg hørt noe? Nei! Har de tlf nummer? Nei! Skal FAEN meg dra å besøke dem med et rivjern og få litt fornuft inn i hodene dems. Jævla snyltere og kjeltringer. Det værtse er jo at alt er betalt. Er det t-shirt du skal ha? Lenke til kommentar
shanne Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) ............. Endret 6. august 2010 av shanne Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Forbaska rockshop.no - greier søren meg ikke å holde kunder oppdaterte! Nå har jeg ventet i evigheter på en pakke som skulle sendes innen 7-10 dager, men har jeg hørt noe siden? Nei! Nå har jeg sendt utallige mail til dem også - tror du de svarer? Nei! Går det ann å avbestille orderen? Nei! Makan til drittbutikk! HELT ENIG!! Jeg bestilte for 4 uker siden, og har jeg hørt noe? Nei! Har de tlf nummer? Nei! Skal FAEN meg dra å besøke dem med et rivjern og få litt fornuft inn i hodene dems. Jævla snyltere og kjeltringer. Det værtse er jo at alt er betalt. Er det t-shirt du skal ha? t-shirt og poster, ja. Hvordan det? Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg er så jævlig forbanna over at en viss person ikke bare kan TENKE LENGRE ENN TIL NESETIPPEN OG SKJØNNE! Og hvorfor i helvette skal ryggen min gjøre så vondt når jeg skal sove. ÅÅÅÅ!!! Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Forbaska rockshop.no - greier søren meg ikke å holde kunder oppdaterte! Nå har jeg ventet i evigheter på en pakke som skulle sendes innen 7-10 dager, men har jeg hørt noe siden? Nei! Nå har jeg sendt utallige mail til dem også - tror du de svarer? Nei! Går det ann å avbestille orderen? Nei! Makan til drittbutikk! HELT ENIG!! Jeg bestilte for 4 uker siden, og har jeg hørt noe? Nei! Har de tlf nummer? Nei! Skal FAEN meg dra å besøke dem med et rivjern og få litt fornuft inn i hodene dems. Jævla snyltere og kjeltringer. Det værtse er jo at alt er betalt. Er det t-shirt du skal ha? t-shirt og poster, ja. Hvordan det? www.wearyourbeer.com (New york) Har en god del band t-shirts og postere. Har bestilt 2 ganger derfra. Tok 4-5 dager! Lenke til kommentar
fsx Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) hei er dene pc som er hjemme blir gal snart Endret 25. november 2009 av fsx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå