♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ble bare nødt Tror du Politiet finner ut att det er jeg om jeg raner en "Jalla sjappe"? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ble bare nødt Tror du Politiet finner ut att det er jeg om jeg raner en "Jalla sjappe"? Ikke hvis du gjør det riktig Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Faens jævla dritt mamma :OJoakim: Kan jeg få moped? Mamma: Nei! Joakim: Alle andre i klassen får det når dem er femten. Mamma: nei det tror jeg ikke. Joakim: Gå ut ifra mitt rom *Dør lukkes* Joakim: Faens jævla fattige dritt :O Med en inkomst på 52k Mnd burdte det faen ikke være noe problem :O Jævla kuk mamma, kan ikke noen drepe henne elle gi sunn fornuft!!! Fy faen jeg er sjokkert! Går det ann å være så drittunge i dag? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ble bare nødt Tror du Politiet finner ut att det er jeg om jeg raner en "Jalla sjappe"? Ikke hvis du gjør det riktig Hmm.. jeg begyner å få id'er Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Gjør det a ! hakke noe å tape lissom Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Gjør det a ! hakke noe å tape lissom Du sier noe der ja Skaffer meg en billig colt.45 og raner en "jalla sjappe" Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU Prøven gikk til helvete :@Svarte bare på 3/10 spørsmål. og ALT VAR FEIL FFS. VETU HVA SOM ER TYPISK?! I GÅR VAR JEG FØRST I KLASSEN TIL Å BLI FERDIG MED SAMME TYPE OPPGAVE. 4 GANGER!!! OGSÅ HADDE JEG GLEMT ALT DAGEN ETTER!!! HVORDAN ER DET MULIG?!!? TYPISK HORE ASS. ELEKTROMATTE FTWFUCK FINNS DET EN FFFFFFFFUUUUU RAGE MEME OM DET JEG SA?!?! [/capslock] Jeg ranter ikke selv, er rolig som f og er ikke sur. bare veldig veldig skuffet. Jeg liker bare å skrive med caps. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Faens jævla dritt mamma :OJoakim: Kan jeg få moped? Mamma: Nei! Joakim: Alle andre i klassen får det når dem er femten. Mamma: nei det tror jeg ikke. Joakim: Gå ut ifra mitt rom *Dør lukkes* Joakim: Faens jævla fattige dritt :O Med en inkomst på 52k Mnd burdte det faen ikke være noe problem :O Jævla kuk mamma, kan ikke noen drepe henne elle gi sunn fornuft!!! Fy faen jeg er sjokkert! Går det ann å være så drittunge i dag? Ehm... Det der var galskap... Pokker så ynkelig... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Faens jævla dritt mamma :OJoakim: Kan jeg få moped? Mamma: Nei! Joakim: Alle andre i klassen får det når dem er femten. Mamma: nei det tror jeg ikke. Joakim: Gå ut ifra mitt rom *Dør lukkes* Joakim: Faens jævla fattige dritt :O Med en inkomst på 52k Mnd burdte det faen ikke være noe problem :O Jævla kuk mamma, kan ikke noen drepe henne elle gi sunn fornuft!!! Fy faen jeg er sjokkert! Går det ann å være så drittunge i dag? Ehm... Det der var galskap... Pokker så ynkelig... For en jævla drittunge. Endret 11. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 BRENN I HELVETE NSB. FFFFFFFUUUUUUUUUCK Nuff said! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Forbaska rockshop.no - greier søren meg ikke å holde kunder oppdaterte! Nå har jeg ventet i evigheter på en pakke som skulle sendes innen 7-10 dager, men har jeg hørt noe siden? Nei! Nå har jeg sendt utallige mail til dem også - tror du de svarer? Nei! Går det ann å avbestille orderen? Nei! Makan til drittbutikk! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvorfor i helvete må jeg bestille laptop på impuls!? Bestilte MSI Wind 12 da det bare var én igjen i hele Norge! På bildet var den hvit, og når jeg åpnet pakka var den sort. Damn! ... Den var litt fet også da Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Faens jævla dritt mamma :OJoakim: Kan jeg få moped? Mamma: Nei! Joakim: Alle andre i klassen får det når dem er femten. Mamma: nei det tror jeg ikke. Joakim: Gå ut ifra mitt rom *Dør lukkes* Joakim: Faens jævla fattige dritt :O Med en inkomst på 52k Mnd burdte det faen ikke være noe problem :O Jævla kuk mamma, kan ikke noen drepe henne elle gi sunn fornuft!!! Fy faen jeg er sjokkert! Går det ann å være så drittunge i dag? Enig! Det der var for mye på en gang! Lille bortskjemte drittunge! Tenk å si noe sånt om mammaen sin! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Slapp av, er jo naturlig å ville få moren sin drept fordi man ikke får en moped.. Jeg er vandt med at alle i familien får den første bilen sin, men det bruker å være noe billig-greier alà Mercedes Benz SLK200.. Ble litt sjokka over at ikke gutten fikk en moped. Men fra spøk til revolver: Hvor mye lærer du om økonomi om du FÅR alt du vil ha? Tenk å klage på noe slikt Endret 12. september 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 SATANS SMÅ JÆVLA DRITTUNGER SOM SPRINGER RUNDT OG HOPPER I OVERETASJEN, KAN IKKE DE JÆVLA FORELDRENE HOLDE DEM LITT I SJAKK. SATAN I HELVETE JEG BLIR SÅ UTROLIG IRRITERT, HØRES JO SYKT GODT NED TIL HYBELEN MIN! Sånn, deilig å få ut litt damp. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Fy faen i svarte helvette... Den drittkjerringa jeg har til mor kan faen brenne.. Værst kjerringa man kan tenke seg. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Fy faen i svarte helvette... Den drittkjerringa jeg har til mor kan faen brenne..Værst kjerringa man kan tenke seg. Nå har du fått oss interessert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 FAENS JÆVLA PIKKE INFLAMERT KUKHUE SMEGMA LÆRER AV NOEN DRITT! HAN NEKTA MEG OG ANDREAS UDNERVISNING PÅ SKOLEN! FAENS JÆVLA GETTHO FAEN :O Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 FANCHECK PÅ FACEBOOK FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå