varmit Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 GH3 på hard er UMULIG!!!! ARRRRGGG!!! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvorfor i helvette skjønner ikke mamma at dataspill IKKE BARE ER SPILL!! og at man kan få opp adrenalinnivået, og bli engasjert av dem! Hater at hun kommer ned og maser når jeg blir glad/sur eller noe som helst om at "det er bare et spill, vær stille"! Det går selvsagt ikke å forklare det til henne heller. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 jeg har blåe bracers på wow. randomepic i naxx, jeg roller, maintank roller, jeg 97, MT 99. MT har noen som faen er likegode eller bedre. bare andre typer defense! GAAAAAAARRRRGGGHHH!!!!! får lyst å kvele fyren for å neede på noe slikt!!! Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fælt så mange spillnørds det var her, da. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 kanskje vi er de som har lettest tilgang til å få ut raseriet på nettet før det går over? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Skjønner ikke hva som er så utrolig gøy med wow. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 ikke jeg heller for å være ærlig... Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er ikke du wow-gamer?.. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) HELVETES SAKS !! Plutselig skjær du mæ !!! Endret 29. desember 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 FITTE DA! Også blir jeg totalt eid på travian.. OMG! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hælvetes forpulte fetthælvet! Ah... Er for tiden ikke sur på noe eller noen Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er faen ingen som gidder å jobbe for meg når jeg spør denne ene gangen... jeg skulle ut idag med noen venner, også jeg har faen meg sagt ja for de andre omtrent hver gang de har spurt meg.. jævla egoister!! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvorfor i helvette skjønner ikke mamma at dataspill IKKE BARE ER SPILL! Ja livet er hardt Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 GH3 på hard er UMULIG!!!!ARRRRGGG!!! Hvor langt er du? Sliter med slipknot sangen på hard. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 GH3 på hard er UMULIG!!!!ARRRRGGG!!! Hvor langt er du? Sliter med slipknot sangen på hard. jeg kan hjelpe dere, klarer omtrent alt på expert.. har alle spillene utenom 1'ern. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 GH3 på hard er UMULIG!!!!ARRRRGGG!!! Hvor langt er du? Sliter med slipknot sangen på hard. jeg kan hjelpe dere, klarer omtrent alt på expert.. har alle spillene utenom 1'ern. Uuh Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hvor jæææævlig vanskligt kan det være å få 3 x strike i bowling på gta 4?! Har prøvd alt, kasta kulen seint, fort, medium speed...alle mulige måter, ikke faen. Det er helt random, faen i helvete! Ja goddag Mr. Random game! Random i say!! Endret 29. desember 2008 av Coraxx Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvorfor i helvette skal jeg få sånne VONDE kviser som jeg ikke klarer å knærte i trynet? Faen åss, det gjør jo så inni helvettes vondt! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor jæææævlig vanskligt kan det være å få 3 x strike i bowling på gta 4?! Har prøvd alt, kasta kulen seint, fort, medium speed...alle mulige måter, ikke faen. Det er helt random, faen i helvete! Ja goddag Mr. Random game! Random i say!! hahahahahahahahaha Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvorfor i helvette skal jeg få sånne VONDE kviser som jeg ikke klarer å knærte i trynet? Faen åss, det gjør jo så inni helvettes vondt! Welcome to my world! Ikke alle kvisene jeg har er vonde. Men noen av dem! HATER KVISER OG URENHETER NOE SÅ INN I HELVETE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå