SpecialForce Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ok, moren din er ikke god. Enkelt og greit. Hun lever jo faktisk etter andre sine meninger... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vel, kjøp din egen bil da, bortskjemte fi**e Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Faen i helvettes dritt kjerring! Kan du ikke bare si du ikke vil ha kontakt med meg mer!! Lei av dine spill og faenskap! Vi skal avslutte dette, bare vent du! Helvette heller, der var arbeidsdagen ødelagt! Har ikke lyst til å gjøre en dritt nå! Æsj! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vel, kjøp din egen bil da, bortskjemte fi**e Du er bare sjalu fordi du aldri har hatt et slikt luksusproblem. For the record: Nei, jeg var ikke seriøs. DSG: fortell mora di at man slipper unna md så mangt i disse finanskrisetider. Kjenner flere som faktisk blir snakket stygt om fordi de brenner av millioner på en bil/biler i disse trange tider. Men skjønner problemet ditt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Vel, kjøp din egen bil da, bortskjemte fi**e MEN I HELVETTE, DET FÅR JEG IKKE LOV TIL! PAPPA SKAL IKKE HA NOE HELVETTES GAMMALT VRAK I DEN FORDØMTE INNKJØRSELEN! Endret 15. august 2009 av DSG Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vel, kjøp din egen bil da, bortskjemte fi**e MEN I HELVETTE, DET FÅR JEG IKKE LOV TIL! PAPPA SKAL IKKE HA NOE HELVETTES GAMMALT VRAK I DEN FORDØMTE INNKJØRSELEN! JEG VILLE KJØPT MEG EN CITRÖEN XANTIA FOR FAENS SATAN! enkel løsning, flytt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Flytt sier jeg også! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ja flytt og kjøp deg en egen bil, du kommer sikkert til å gjøre det mye bedre en foreldrene dine. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 VEPS, NABOER, INNSYN OG HELVETE!!"¤I( Aner ikke hvorfor, men det der fikk meg til å le kurant høyt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 HVORFOR I HELVETTE MÅ ALLE BRUKE ORDET "KURANT" OM HVER ENKELT LILLE TING! meh .. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hva betyr "Kurant"? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg blir så forbanna når det ikke er en jævla drit på tv som er verdt å se på !! Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Blir passe forbanna når folk sier "Google er din venn", når den bare er en kamerat. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fyyyyyy fAen jeg bli pissed når jeg blir utforda av folk som vill teste ACDC STYRKEN MIN ! What is your ACDC-powerstrength at? Wtf er ACDC styrke? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hvor mye du kan om det går jeg utifra. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Jeg blir så forbanna når det ikke er en jævla drit på tv som er verdt å se på !! DU HAR I DET MINSTE EN HÆLVETTES TV Å SE PÅ! Flytta ned i går for å få rom nede i kjelleren, TV-en funka fint i hele jævla går. Jeg våkner i dag tidlig (eller teknisk sett i går, samma faen), og så er denne 20 år gamle helvetes bilderørs dritten av en TV kukete! Halven skjermen er lilla! Skulle skru på TV-en nå og så sa det poff i fitta, og så er hele jævla fittefaenskapet død! Leser Shakespeare i stedet nå. Er akkurat der hvor Romeo tar selvmord fordi han er tard i trynet sitt og tror at Julie er død. Analfitte! Edit: Var ikke nok med én fitte. La til noen ekstra. Endret 14. august 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg blir så forbanna når det ikke er en jævla drit på tv som er verdt å se på !! DU HAR I DET MINSTE EN HÆLVETTES TV Å SE PÅ! Flytta ned i går for å få rom nede i kjelleren, TV-en funka fint i hele jævla går. Jeg våkner i dag tidlig (eller teknisk sett i går, samma faen), og så er denne 20 år gamle helvetes bilderørs dritten av en TV kukete! Halven skjermen er lilla! Skulle skru på TV-en nå og så sa det poff i fitta, og så er hele jævla fittefaenskapet død! Leser Shakespeare i stedet nå. Er akkurat der hvor Romeo tar selvmord fordi han er tard i trynet sitt og tror at Julie er død. Analfitte! Edit: Var ikke nok med én fitte. La til noen ekstra. Tell me about it, luksusproblem deluxe men jeg renoverte rommet mitt, skrudde endelig fast lerretet oppi taket, alt var good før prosjektoren ryker i det øyeblikket jeg skrur den på for å dobbeltsjekke kræsjer den, og dagen etter 32" så nå sitter jeg på en 22" Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Denne forbanna TV-en min som nå ikke fungerer er vel fra kjølvannet av andre verdenskrig. Hva er det egentlig? 10 jævla tommer? Og attpåtil fungerer den faen meg ikke! Bullshit, kukerass. Tålte ikke den forsiktige håndteringa ned trappa nei, akkurat. Typisk dritt. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Helt enig. Men verst er hu lotta. Jeg skjelte henne ut på Nettby jeg. Og det skal jeg gjøre engang til. Du kunne vel ikke tilfeldigvis ha linket til det innlegget, om det var i gjesteboka eller på et bilde? Hvis det var på brev, blir det vel litt værre... Eller er det kanskje fjernet? Kunne tenkt meg å sett det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå