Smågal Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Faen i helvete, skulle på hytta med kjæresten, MEN NEIDA HUN MÅTTE PÅ HYTTA MED FAREN SIN FFFFFFFFUUUUUUUU- Zomg, no sex for you Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det får jeg ikke uansett. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Du glemte å skrive FML Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Har faen ikke EN DRITT OG GJØRE NÅ OM DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gjør ingen verdens ting.. Dagens høydepunkt var for faen fitte ta meg en fuckings LØPETUR inn i skogen! DET var høydepunktet i løpet av dagen! Det sier sitt!!! Trenger desperat noe og gjøre!!!!!!!!! OG DET NÅ!!!!!!!!!!!!!!!! Et eller annet prosjekt, gjerne ute.. Kjeder faen meg dritten ut av meg!!! Og alle folk er faen meg på ferie, så ingen og gjøre noe med!! Skal jeg si dere hva det og kjede seg hele tida er? Bare kukk! Bare kukk hele dritten.. Hva skal man gjøre når man kjeder seg? Dama mi er borte og greier og.. savner hu (hu er så laaaangt borte og ).. !! <3 Edit: Korta det ned litt så det ikke blir så langt jeg Fiksa det også slik at til og med folk som Smågal kan skjønne hva jeg mener. I bunn og grunn: Trenger forslag til noe og gjøre som er litt festlig.. Endret 11. juli 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 vær litt sosial? Hakke du andre å vær med en dama di? Kanskje dama di er Skybert også? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) vær litt sosial? Hakke du andre å vær med en dama di? Kanskje dama di er Skybert også? Hadde du lest innlegget mitt hadde du fått med deg at "Og alle folk er faen meg på ferie, så ingen og gjøre noe med!!". Dama mi skybert? Hvor i all verden trekker du det fra, din kødd? Morsom du.. Men beklager å måtte skuffe deg, hun er i levende live, gitt Endret 11. juli 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 HVORFOR I HELVETTE MÅ JEG JOBBE 7 TIMER ALL BY MY FUCKINGS SELF I DAG PÅ EN JÆVLA HORETE SEVEN ELEVEN? ER SÅ JÆVLIG DRØYT KJEDELIG, BLIR HELT EMOO!!! FUUUUUUUCK! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 HVORFOR I HELVETTE MÅ JEG JOBBE 7 TIMER ALL BY MY FUCKINGS SELF I DAG PÅ EN JÆVLA HORETE SEVEN ELEVEN? ER SÅ JÆVLIG DRØYT KJEDELIG, BLIR HELT EMOO!!! FUUUUUUUCK! Hahaha Jeg kan tenke meg at det er kjedelig Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg ga ALT jeg hadde. All min tid. Alle mine penger. Faen meg SKOLEN og JOBBEN ofret jeg for henne.. Eneste gunnen til at jeg sto opp om morgenen var at jeg viste at der ute er det en nydelig jente som elsker meg, og selv om det er det ENESTE jeg har å leve for, så gir jeg alt jeg har. Hva skjer? Jeg var borte TO uker og hun dumpa meg.. To dager senere finner jeg ut at hun var utro.. Dette virker som en liten grinehistorie, men om dere bare viste hva jeg har gjort for henne så hadde dere faenmeg ringt meg NÅ og spurt hvor hun bor så dere kunne gruppevoldta henne og spikre henne på et kors, for deretter å selge henne til en kåt djevel som kan holde henne fanget i kjelleren i mangfoldige år. DRA TIL HELVETE!! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Dette er nok ingenting i forhold til Mazer sin historie her, men jeg kjører på likevel. Jeg drakk nettopp av en gammel colaflaske som har stått åpnet her på jobben i en uke. Jeg nøt det fordi jeg trodde det var min et øyeblikk. DEN TILHØRER EN RANDOM PERSON. Det kan være hvem som helst. Like før jeg går ut og skyller kjeften med bensin. Faen satan i helvete. Kjenner jeg blir dårlig i magen for faen. Ikke mer cola på meg. SATAN. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg ga ALT jeg hadde. All min tid. Alle mine penger. Faen meg SKOLEN og JOBBEN ofret jeg for henne.. Eneste gunnen til at jeg sto opp om morgenen var at jeg viste at der ute er det en nydelig jente som elsker meg, og selv om det er det ENESTE jeg har å leve for, så gir jeg alt jeg har. Hva skjer? Jeg var borte TO uker og hun dumpa meg.. To dager senere finner jeg ut at hun var utro.. Dette virker som en liten grinehistorie, men om dere bare viste hva jeg har gjort for henne så hadde dere faenmeg ringt meg NÅ og spurt hvor hun bor så dere kunne gruppevoldta henne og spikre henne på et kors, for deretter å selge henne til en kåt djevel som kan holde henne fanget i kjelleren i mangfoldige år. DRA TIL HELVETE!! You made my day, thank you. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg ga ALT jeg hadde. All min tid. Alle mine penger. Faen meg SKOLEN og JOBBEN ofret jeg for henne.. Eneste gunnen til at jeg sto opp om morgenen var at jeg viste at der ute er det en nydelig jente som elsker meg, og selv om det er det ENESTE jeg har å leve for, så gir jeg alt jeg har. Hva skjer? Jeg var borte TO uker og hun dumpa meg.. To dager senere finner jeg ut at hun var utro.. Dette virker som en liten grinehistorie, men om dere bare viste hva jeg har gjort for henne så hadde dere faenmeg ringt meg NÅ og spurt hvor hun bor så dere kunne gruppevoldta henne og spikre henne på et kors, for deretter å selge henne til en kåt djevel som kan holde henne fanget i kjelleren i mangfoldige år. DRA TIL HELVETE!! Damer er horer, sånt er livet. Lag barn på de (hvis du ønsker en etterkommer) og spenn de ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 JÆVLA FUCKINGS FITTE PC!!!!!!!!!!! jeg går over til mac så snart jeg har mulighet.... I går var jeg fotograf i en kamerat sitt bryllup. Til min store glede fikk jeg en god del bra bilder og blinkskudd, mange av disse var på slutten av kvelden. Jeg gledet meg derfor da jeg skulle overføre det siste CF-kortet hvor rundt 100 bilder lå inne. Da det hadde komt halveis bestemte pcen min for å drepe alt som var koblet i USB. Dette inkluderte mitt mobile bredbånd og selvsagt det siste CF-kortet. Jeg mistet i alt 50 bilder (40 av disse var ganske bra og jeg hadde tenkt bruke dem) Heldigvis for meg hadde jeg også mange bra på de andre CF-kortene. + Det var også 1-2 andre som var fotografer i bryllupet (+ mange andre som tok bilder). Så bryllupet er neppe ødelagt fordi jeg mistet noen bilder. Men allikevell, det er alltid surt å miste 50 bra bilder Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det der kunne like godt ha skjedd i en mac også vett, da jeg regner med det var hardware feil. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 MOTHERSHITHOLE RINGTE OG VEKTE MEG FOR Å SPØRRE OM Å KLIPPE PLENEN FØR DET REGNER IGJEN?!?!??!?! TROR JEG TAR FRAM ØKSA NÅ JEG MEGA FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU RARARRAARFUCKFUCKFUCK Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 HELVETE. DER STÅR JEG UTE OG ANDER FRED OG INGEN FARE. SÅ KOMMER DEN FAENS SKRÅPULTE MÅKEN FLYVENDE OG SLENGER DRITTEN SIN PÅ SKULDEREN MIN. FAEN! HADDE JEG HATT EN MURSSTEIN INNENFOR MIN REKKEVIDDE HADDE FAEN MEG DEN FUGLEN BEDT OM NÅDE I DET JEG FAEN MEG BITER AV DEN HUET FØR JEG DRAR AV BEINA OG BRUKER DEN SOM Q-TIPS. BLIR FAEN MEG IKKE BEDRE AV AT DEN LILLE IDIOTEN STÅR OG LER!! FRISTA Å LØPE BORT OG GI HAN EN MIDT I FLEISEN! HVIS ET SLAG HADDE VÆRT EN TONE/NOTE, VILLE JEG FAEN MEG HA SØRGET FOR AT BEETHOVEN VILLE HA VRIDD SEG I GRAVEN IDET JEG SPILLER DEN TREDJE SYMFONI OVER DET HELVETES MØKKSTCHØGGE VULKANKRATERET HAN KALLER ANSIKT! Det var deilig å få ut. Få det ut, få det ut *klappe på skulderen* Fytti jeg lo Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) FFFFFFFUUU Endret 31. juli 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Dårlig rage av deg Prom., håper du klarer å fiske opp noe skikkelig neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå